کنسول و بازی

تماشا کنید: تست دوام کنسول دستی ایسوس ROG Ally

ایسوس ماه گذشته کنسول بازی دستی ROG Ally را عرضه کرد که با استیم دک، نینتندو سوئیچ و ریزر اج رقابت می کند. اکنون، ASUS ROG Ally تحت آزمایش‌های دوام جامع JerryRigEverything قرار گرفته تا از نحوه نمایش آن مطلع شوید. زک اشاره کرد که درست پس از شروع بازی، فن‌های دوگانه داخل ASUS ROG Ally شروع به چرخیدن می‌کنند و در عرض چند دقیقه صفحه نمایش گرم می‌شود و همچنین هوای خارج شده از طرفداران ناخوشایند می‌شود. این احتمالاً یک مشکل دما بوده که ممکن است از طریق یک به روز رسانی در آینده نزدیک برطرف شود.

یوتیوبر به آزمایش خراش می پردازد که در آن کنسول دستی خراش هایی را در سطح 6 ایجاد می کند و شیارهای عمیق تری را در سطح 7 ایجاد می کند. دومی رنگ سفید روشن چراغ رومیزی را به سایه کمی زردتر تغییر می دهد و بازتاب را کاهش می دهد. زک می‌گوید که نوار پشتی ROG Ally نورانی است، اما صرفاً یک برچسب هولوگرافیک تغییر رنگ است.

یوتیوبر سپس با چاقوی خود به بررسی دوام بدنه کنسول بازی دستی می پردازد. او با جوی استیک شروع می کند که کاملاً چسبنده است و با لاستیک پوشانده شده که دوام طولانی مدت را تضمین می کند. کنترلر جهت نما، دکمه های منو و پدهای ماشه همگی از پلاستیک ساخته شده اند که به راحتی مستعد خراش است. دکمه های ABXY در سمت راست کنسول دستی نیز مستعد خط و خش هستند، اما حروف زیر یک لایه شفاف قرار دارند. نکته قابل توجه، دکمه Y با فشار بیشتر گیر کرده و باید بچرخد که بسیار غیر معمول است.

لوگوی هولوگرافیک RGB در گوشه پایین نیز خراشیده می شود و نوار رنگارنگ پنل پشتی نیز می تواند برداشته شود، اما زک می گوید که به خودی خود بیرون نمی آید. ASUS ROG Ally فقط 3 ثانیه در برابر آتش مقاومت می کند و پس از آن قسمتی از صفحه نمایش سیاه می شود. به طور معمول، 10 ثانیه طول می کشد تا پیکسل های مرده را بازیابی کنید، اما دستگاه کمی بیشتر طول می کشد زیرا بسیار داغ است.

در نهایت، زک تلاش می‌کند تا ASUS ROG Ally را با فشار زیادی خم کند. هنگام خم شدن از پشت، هر دو لبه دستگاه در گوشه جدا می شوند. سپس کنسول بازی دستی از سمت جلو خم می‌شود، اما از قفل شدن خودداری می‌کند. با این حال، جداسازی دستگاه کمی نگران کننده به نظر می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا