صوتی و تصویری

مانیتور گیمینگ HP Omen 27qs با نمایشگر 2K 240Hz IPS معرفی شد

اچ پی اخیرا یک محصول جدید به سری Omen متمرکز بر بازی خود یعنی مانیتور Omen 27qs عرضه کرده است. این مانیتور که برای پاسخگویی به گیمرها طراحی شده، دارای چندین ویژگی قابل توجه نظیر پنل IPS و نرخ نوسازی 240 هرتز است.

مانیتور گیمینگ HP Omen 72qs دارای اندازه صفحه نمایش 27 اینچی (68.47 سانتی متر) و وضوح QHD اصلی 2560×1440 است. با فناوری پنل IPS، کاربران می توانند از زوایای دید متفاوت انتظار رنگ های زنده و دقیق را داشته باشند. با داشتن عمق رنگ واقعی 8 بیتی، نمایشگر تا 16.7 میلیون رنگ با نسبت کنتراست 1000:1 و نسبت کنتراست پویا 10000000:1 تولید می کند. نرخ تازه سازی مانیتور به حداکثر 240 هرتز می رسد و تصاویری روان را برای بازی های سریع ارائه می دهد.

همچنین دارای فناوری HP Eye Ease بوده که با گواهی Eyesafe همراه است و انتشار نور آبی را برای کاهش خستگی چشم کاهش می دهد. این مانیتور زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه را همراه با اوردرایو ارائه می‌کند و از تصاویری روان حتی در طول جلسات بازی سریع اطمینان می‌دهد. فناوری بدون سوسو فشار چشم را کاهش می دهد، در حالی که درمان ضد تابش صفحه نمایش بازتاب را برای مشاهده راحت به حداقل می رساند.

این مانیتور دارای مجموعه ای از ویژگی های مفید، از جمله کنترل های روی صفحه برای سفارشی سازی آسان، عملکرد محوری برای جهت گیری های صفحه نمایش همه کاره، و ارتفاع قابل تنظیم برای موقعیت یابی ارگونومیک است. علاقه مندان به بازی از پشتیبانی از AMD Freesync Premium و سازگاری NVIDIA G-SYNC قدردانی خواهند کرد و از تجربه های بازی بدون اشک و غوطه وری اطمینان می دهند.

HP Omen 72qs طیف گسترده ای از گزینه های اتصال، از جمله پورت USB نوع A و B، کانکتورهای صوتی، DisplayPort و HDMI را ارائه می دهد. بلندگوهای یکپارچه خروجی صدای مناسبی را با توان 2 در 3 وات ارائه می دهند. سازگاری نصب VESA مانیتور امکان نصب آسان را فراهم می کند و طراحی بدون حاشیه آن در سه طرف تجربه کلی مشاهده را افزایش می دهد. عرضه HP Omen 27qs در حال حاضر در اروپا و با آلمان با قیمت 479 یورو شروع شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا