نرم افزار و اینترنت

قابلیت Threads اینستاگرام برای رقابت با توییتر بزودی معرفی می شود

مدت زیادی است که می دانیم متا در حال ساخت یک رقیب توییتر است، اما اکنون ایده محکم تری از زمان عرضه آن داریم. لیستی برای این برنامه به نام Threads در اپ استور iOS ظاهر شده که تاریخ انتشار تخمینی آن 6 جولای است. در ماه می، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سرویس میکروبلاگینگ رو به اتمام است و می‌تواند تا پایان ژوئن عرضه شود.

در حالی که راه اندازی در پایان ژوئن کاملاً اتفاق نیفتاد، برنامه ممکن است در زمانی وارد شود که کاربران توییتر تمایل بیشتری (و شاید حتی مشتاق) برای امتحان یک جایگزین داشته باشند. توییتر اخیراً تعداد توییت‌هایی را که یک حساب تأیید نشده می‌تواند در روز بخواند، محدود کرده است. ایلان ماسک در یک پست اعلام کرد که حساب‌های تایید شده می‌توانند روزانه 6000 پست را بخوانند، در حالی که کاربران تایید نشده/غیرپرداخت فقط می‌توانند 600 پست را بخوانند.

ماسک بیان کرد که این وب سایت در حال اتخاذ این اقدام است تا “به سطوح شدید خراش دادن داده ها [و] دستکاری سیستم رسیدگی کند.” یک کاربر معمولی به راحتی می تواند 600 پست را وارد کند، بنابراین افرادی که 8 تا 11 دلار در ماه برای چک مارک آبی پرداخت نکرده اند، در نتیجه از فیدهای خود قفل می شوند.

متا Threads را به عنوان “اپلیکیشن مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام” توصیف می کند. بر اساس اسکرین شات های ارسال شده در لیست، کاربران می توانند دسته اینستاگرام خود را حفظ کنند و همان حساب هایی را که در پلت فرم اشتراک عکس دنبال می کنند، دنبال کنند. این بدان معناست که کاربران از قبل دنبال کننده و ریلز در برنامه جدید خواهند داشت که به آن برتری نسبت به سایر رقبای توییتر می دهد.

کاربران همچنین می‌توانند حریم خصوصی پست‌های خود را انتخاب کنند و آن‌ها را برای همه، پروفایل هایی که دنبال می‌کنند یا فقط برای حساب‌هایی که ذکر می‌کنند قابل مشاهده باشند. آنها همچنین می توانند پست های افراد دیگر را قلب کنند، ارسال کنند و به اشتراک بگذارند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا