نرم افزار و اینترنت

واتس اپ آزمایش پشتیبانی Wear OS را آغاز کرد

سایت 9to5Google و WaBetaInfo گزارش داده اند که یکی از بزرگترین اپلیکیشن های جهان به ساعت های Wear OS می آید. واتس‌اپ اکنون در حال آزمایش اپلیکیشنی برای Wear OS 3 در دستگاه‌هایی مانند گلکسی واچ 5، پیکسل واچ و موارد دیگر است.

این اپلیکیشن بسیاری از عملکردهای نسخه های تلفن همراه را ارائه می دهد، به طوریکه چت ها و مخاطبین اخیر را نشان داده و می توان پیام های صوتی و متنی ارسال کرد. برای راه اندازی اپلیکیشن، باید نسخه بتا واتس اپ را روی گوشی خود داشته باشید. پس از نصب برنامه بر روی ساعت شما، یک کد الفبایی هشت رقمی را نمایش می دهد که آن را در اپلیکیشن موبایل وارد می کنید.

از آنجا، فهرستی از مکالمات اخیر به همراه Settings و Open on phone ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی هر یک از مکالمات، چت های فردی یا گروهی نمایش داده می شود که پیام ها، تصاویر ارسال شده و غیره را نشان می دهد. در پایین هر چت، می‌توانید با استفاده از صفحه‌کلید سیستم، پیام صوتی یا متنی ارسال کنید.

به همین ترتیب، می توانید پیام های موجود یا دریافتی را مشاهده یا گوش دهید. واتس اپ یک پیچیدگی دایره ای ارائه می دهد که پیام های خوانده نشده را در صفحه اصلی ساعت شما نشان می دهد. همچنین دو کاشی برای مخاطبین و پیام های صوتی وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرعت به افراد دسترسی داشته باشید یا ضبط پیام صوتی را شروع کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا