نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Quick Share ویندوز بزودی به لپ‌تاپ‌های غیرسامسونگ می آید

سامسونگ اپلیکیشن اشتراک فایل داخلی Quick Share برای ویندوز به‌روزرسانی کرده تا با لپ‌تاپ‌های غیرسامسونگ کار کند. این اپلیکیشن در حال حاضر به کاربران سامسونگ اجازه می دهد عکس ها، فیلم ها و اسناد را بین گوشی های هوشمند، تبلت های گلکسی و لپ تاپ های گلکسی بوک خود انتقال دهند.

پشتیبانی از رایانه های ویندوز از برندهای دیگر به عنوان بخشی از به روز رسانی Quick Share v1.4.40 ارائه می شود که توسط SamMobile مشاهده شد. با این حال، محدودیت‌هایی دارد زیرا در توضیحات رسمی Quick Share آمده است که فقط در صورتی کار می‌کند که رایانه ویندوزی شما دارای کارت‌های WiFi و بلوتوث اینتل باشد.

برای پشتیبانی از این اپلیکیشن ، رایانه شما باید حداقل ویندوز 10 2004 (یا جدیدتر)، درایور بلوتوث اینتل نسخه 22.50.02 و درایور اینتل وای فای نسخه 22.50.07 را طبق توضیحات موجود در مایکروسافت استور اجرا کند. هیچ صحبتی در مورد زمان (یا اینکه) پشتیبانی از سایر کارت های شبکه اضافه خواهد شد وجود ندارد.

اگر صاحب یک گوشی هوشمند اندرویدی هستید و می خواهید فایل ها را به صورت بی سیم به رایانه ویندوزی خود منتقل کنید، می توانید از روش های جایگزین مانند Phone Link مایکروسافت و Nearby Share گوگل استفاده کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که Nearby Share برای ویندوز در حال حاضر در نسخه بتا است و با نسخه‌های 64 بیتی ویندوز 10 و ویندوز 11 کار می‌کند. همچنین، گوشی هوشمند شما باید دارای اندروید 6.0 یا بالاتر باشد.

Quick Share از سال 2020 که برای اولین بار در دستگاه های گلکسی معرفی شد وجود داشته و نسخه ای از برنامه اشتراک فایل برای ویندوز در سال 2021 وارد شد. مشابه AirDrop اپل، Samsung Quick Share به کاربران اجازه می دهد تصاویر و ویدیوها را بدون افت کیفیت به اشتراک بگذارند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا