پس از پایان فعالیت کاربران Google Hangouts for Workspace در ماه فوریه، گوگل اکنون روند مهاجرت کاربران Hangouts رایگان و شخصی به Chat را آغاز کرده است. گوگل در اطلاعیه‌ای که در وبلاگ خود ارسال شده، می‌گوید افرادی که هنوز از اپلیکیشن Hangouts استفاده می‌کنند، پیامی برای انتقال به چت خواهند دید.

در مورد کاربرانی که از Hangouts در جیمیل در وب استفاده می‌کنند، گوگل می‌گوید تا ماه جولای شروع به درخواست از کاربران برای تغییر به چت نمی‌کند. Hangouts تا ماه نوامبر در سایت دسکتاپ خود قابل استفاده خواهد بود و گوگل اشاره کرد که قبل از شروع به نشان دادن Hangouts site to Chat، «حداقل یک ماه» قبل به کاربران هشدار می دهد.

به‌طور گیج‌کننده، Google Chat همان GChat (یا Google Talk) نیست، که گوگل در اوایل این ماه برای همیشه آن را متوقف کرد. (در ابتدا قرار بود Hangouts جانشین GChat باشد). این شرکت ابتدا به برنامه های خود برای انتقال کاربران از Hangouts به Chat در سال 2018 اشاره کرد و این ویژگی را در سال 2020 برای همه کاربران رایگان کرد.

اگر همچنان از Hangouts استفاده می‌کنید، گوگل مکالمه‌های موجود شما را به‌طور خودکار به Chat منتقل کند. این شرکت همچنین به شما این امکان را می دهد که از سرویس Takeout خود برای دانلود یک کپی از داده های Hangouts خود قبل از اینکه در نوامبر به طور رسمی متوقف شود، استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *