موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست دوام گوگل پیکسل فولد

Pixel Fold اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل است و اکنون به آرامی در دستان مردم قرار می گیرد. به نظر می‌رسد که این شرکت با تخمین‌های فروش خود بسیار محافظه‌کار بوده و در نتیجه واقعاً تعداد زیادی از این برآوردها را انجام نداده است.

به هر حال، کانال یوتیوب JerryRigEverything به تازگی ویدیویی از آزمایش دوام گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در ویدیوی مشاهده می کنید، صفحه بیرونی البته با شیشه پوشانده شده است، بنابراین در سطح 6 در مقیاس سختی Mohs به طور معمول خراشیده، و با شیارهای عمیق تر در سطح 7 ظاهر می شود. صفحه نمایش داخلی تاشو دارای یک محافظ صفحه پلاستیکی در بالای شیشه فوق نازک است و در سطح 2 خراشیده می شود و شیارهای عمیق تری در سطح 3 نمایان می شود.

کناره‌های گوشی، مانند سینی سیم‌کارت، از فلز ساخته شده‌اند، و لولای آن از جنس استیل صیقلی است، و همچنین برجستگی دوربین یا گیره دوربین. صفحه نمایش بیرونی حدود 15 ثانیه در معرض شعله باز بود، در حالی که صفحه نمایش تاشو پس از 8 ثانیه از کار افتاد و به طرز جالبی گوشی را در این فرآیند خاموش کرد.

پس از آن، گوشی برای یک دقیقه دوباره روشن نشد و زمانی که روشن شد، هشداری مبنی بر خاموش شدن خودکار به دلیل گرمای زیاد داد. به نوعی خنده دار است. اگرچه Pixel Fold از نظر مقاومت در برابر گرد و غبار رتبه بندی نشده، اما در برابر قرار گرفتن در معرض آن به خوبی مقاومت می کند. در نهایت، تست خمیدگی، هنگامی که Pixel Fold در حال باز شدن خم می شود، بیشتر صفحه داخلی خود را با تا شدن در جهت اشتباه از بین می برد. سپس نمی توان دوباره آن را تا کرد. جالب اینجاست که این لولا نیست که خراب می شود، بلکه خطوط آنتن هستند که نقاط آسیب پذیر هستند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا