صوتی و تصویری

ویوسونیک مانیتور OLED قابل حمل جدید ColorPro VP-16 را عرضه کرد

ویوسونیک به تازگی یک مانیتور قابل حمل جدید از سری ColorPro خود را در بازار هند عرضه کرده است. مدل جدید دارای فرم فاکتور جمع و جور بوده و برخی مشخصات قابل توجه مانند پنل OLED دارد. در این مقاله به تمام جزئیات این مانیتور خواهیم پرداخت.

این مانیتور قابل حمل دارای یک پنل 15.6 اینچی OLED است که آن را با لپ‌تاپ‌های معمولی هماهنگ می‌کند. این پنل وضوح Full HD، اعتبارسنجی پنتون و پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی را ارائه می دهد. علاوه بر این، حتی دارای 100 درصد طیف رنگی DCI-P3، 1.07 میلیارد رنگ، 450 نیت حداکثر روشنایی، نسبت تصویر 16:9 و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه است.

در مورد طراحی آن، مانیتور قابل حمل جدید دارای یک پایه قابل تنظیم است که آن را برای کسانی که از آن در حال حرکت استفاده می کنند عالی می کند. پایه را می توان در پنج زاویه مختلف تنظیم کرد. علاوه بر این، مانیتور با یک پوشش محافظ قابل جدا شدن نیز عرضه می‌شود که به عنوان یک هود عمل می‌کند تا تجربه تماشای خوبی را در فضای باز تضمین کند.

گزینه های اتصال شامل، دو پورت USB Type-C، یک پورت Micro HDMI و یک جک 3.5 میلی متری صدا است. ColorPro VP-16 همچنین دارای دو بلندگوی 1W است، به این معنی که برای خروجی صدا لزوماً نیازی به حمل بلندگو ندارید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا