گجت و پوشیدنی

Nothing Ear (2) رنگ مشکی جدید و گزینه های EQ پیشرفته دریافت کرد

ناتینگ امروز چندین چیز جدید را برای خط تولید محصولات صوتی خود معرفی کرد. اول از همه، ایربادز Nothing Ear (2) اکنون در یک روکش کاملا مشکی جدید و شیک، مشابه مدل قبلی خود عرضه می شود.

در مرحله بعد، Ear (2) همچنین یک گزینه اکولایزر پیشرفته جدید دریافت می کند. در کنار تنظیمات پیش‌تنظیم ساده و EQ 3 باند، اکنون یک تب Advanced وجود دارد که می‌توانید به EQ جدید 8 باند دسترسی داشته باشید. بیشتر از خود EQ، کاری که می‌توانید با آن انجام دهید بسیار چشمگیر است، زیرا این به راحتی یکی از پیچیده‌ترین EQ‌هایی است که در یک محصول صوتی رایج دیده‌ایم.

علاوه بر اینکه می‌تواند هر یک از هشت باند را پیکربندی کرده، کاربر می‌تواند فرکانس هر هشت باند را نیز تنظیم کند. همچنین می‌توانید ضریب Q را تنظیم کنید، که به شما امکان می‌دهد شکل منحنی EQ را تغییر دهید و تغییرات ایجاد شده با تنظیم باند چقدر در محدوده فرکانس اعمال می‌شود.

هنگامی که تغییرات خود را انجام دادید، می توانید آنها را در چندین پروفایل سفارشی ذخیره کنید. همچنین می توانید از پیش تنظیمات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، EQ پیشرفته فقط در Ear (2) و Ear (stick) موجود است. در مورد (Ear (stick، این مدل در حال حاضر مجهز حذف نویز فعال است. شما باید فریمور را به روز کنید و به شما هشدار داده می شود که عمر باتری را کاهش می دهد.

حتی اگر این ویژگی را نخواستید و نمی‌خواهید عمر باتری را از دست بدهید، می‌توانید به فریمور قبلی برگردید. این ویژگی در اثربخشی آن با توجه به (Ear (stick هدفون های گوش باز محدود است. Nothing همچنین دارای مجموعه ای از پیشرفت های نرم افزاری برای Ear (2) است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا