دوربین های وب از سال 2020 با شیوع بیماری همه گیر سطح کاملاً جدیدی از اهمیت خود را به دست آورده اند. این نیاز به کار از خانه (WFH) و تحصیل در خانه (SFH) فقط تقاضای کمتری برای استریم بازی است که برای حرفه خود به دوربین های با کیفیت بالا نیز نیاز دارند. اکنون ریزر از وبکم جدید 199 دلاری Kiyo Pro رونمایی کرده است.

از همه قابل توجه تر، Kiyo Pro شامل رینگ لایت داخلی مانند Kiyo نمی شود. در عوض، از فناوری جدید “سنسور نور تطبیقی” استفاده می کند، که ریزر می گوید نیاز به نور مستقیم برای روشن شدن چهره شما در هنگام تماس های ویدیویی را نفی می کند. سنسور تصویر جدید، که سونی IMX327 CMOS با فناوری Starvis نام داشته، ستاره نمایش است. در حال حاضر در دوربین های امنیتی و نظارتی به منظور فعالیت در سناریوهای بسیار کم نور مورد استفاده قرار می گیرد.

ریزر عکس های مقایسه ای بین Kiyo Pro و رقبایی مانند Logitech Brio و Logitech StreamCam را به نمایش گذاشت. در آن سوی صفحه، به نظر می رسد که Kiyo Pro به جای دمیدن سفیدی ها، تصویری متفاوت و متنوع تر ارائه می دهد. کارشناسان ریزر توجه ویژه ای به رنگ های دقیق تر و واقعی تر در دوربین Kiyo Pro انجام دادند. خوشبختانه نور در نرم افزار Razer Synapse قابل تنظیم است، بنابراین می توانید پروفایل ها را ذخیره کرده و پیش تنظیمات مختلف را انتخاب کنید. Kiyo Pro با کیفیت 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) ضبط می گیرد.

Logitech Brio همان قیمت را دارد، اگرچه می تواند با سرعت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز ضبط کند. در همین حال، وبکم 170 دلار لاجیتک StreamCam از نظر وضوح و نرخ فریم با Kiyo Pro مطابقت دارد. Kiyo Pro همچنین دارای یک میدان دید قابل تنظیم از 80 درجه تا 100 درجه است. این را می توان در Razer Synapse تنظیم کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *