کنسول و بازی

پوکمون از بازی نوآورانه Pokémon Sleep رونمایی کرد

پوکمون در اعلامیه‌ای جدید یک بازی خلاقانه را معرفی کرده که نوید تغییر نحوه خوابیدن ما را می‌دهد. Pokémon Sleep قصد دارد خواب را به یک ماجراجویی هیجان انگیز تبدیل کند، سرگرمی و چشم اندازی تازه از روتین های شبانه ما ارائه دهد (اگر فکر می کردید که در دنیای تکنولوژی محور امروزی امکان پذیر نیست).

بازی گیمرها را دعوت می کند تا سفری جذاب را در جزیره ای آرام آغاز کنند، جایی که آنها در مورد الگوهای خواب پوکمون تحقیق خواهند کرد. بازیکنان با کمک ساکنان برجسته جزیره، اسنورلکس هولناک و آرام، و پروفسور نرولی، محقق مشهور خواب پوکمون، اسرار شب‌های آرام را کشف خواهند کرد. مفهوم پشت پوکمون اسلیپ بسیار ساده است. قبل از رفتن به رختخواب، بازیکنان گوشی های هوشمند خود را نزدیک بالش خود قرار می دهند و به بازی اجازه می دهد تا داده های خواب آنها را ضبط و تجزیه و تحلیل کند.

مدت زمان و کیفیت خواب به طور مستقیم بر امتیاز بازیکن پس از بیدار شدن و همچنین ظاهر پوکمون در اطراف Snorlax دوست داشتنی تأثیر می گذارد. پوکمون‌هایی با سبک‌های خواب مشابه دور این موجود غول‌پیکر جمع می‌شوند و یک تجربه صبحگاهی جذاب را ایجاد می‌کنند. بخشی از هیجان در کشف پوکمون در سبک های خواب کمیاب است که به ندرت در برخوردهای روزمره مشاهده می شود. هر پوکمون دارای طیف منحصربه‌فردی از الگوهای خواب است که بازیکنان را مجذوب می‌کند تا مجموعه سبک‌های خواب خود را که به عنوان “دکس استایل خواب” شناخته می‌شود، کشف و تکمیل کنند.

بهبود تجربه دستگاه Pokémon GO Plus است، لوازم جانبی که نظارت بر خواب را با فشار ساده یک دکمه تسهیل می کند. با استفاده از فناوری بلوتوث کم انرژی، دستگاه به طور یکپارچه با Pokémon Sleep مرتبط می شود. با نگه داشتن دکمه مرکزی، قرار دادن آن در کنار بالش و چرت زدن، بازیکنان می توانند بدون دردسر اطلاعات خواب خود را ردیابی کنند. علاوه بر این، صدای آشنای Pikachu که توسط Pokémon GO Plus منتشر می شود، پیام های لذت بخشی را برای بیدار کردن و خوابیدن بازیکنان ارائه می دهد.

Pokémon Sleep قرار است در تابستان 2023 به استثنای مناطق خاص به صورت جهانی عرضه شود. علاوه بر این، علاقه مندان به پوکمون می توانند انتشار Pokémon GO Plus را در 14 ژوئیه 2023 علامت گذاری کنند که ظاهراً تجربه Pokémon Sleep را تکمیل می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا