نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن متا تردز در کمتر از یک هفته به 100 میلیون کاربر رسید

براساس گزارشات Threads Quiver Quantitative در کمتر از پنج از شروع به کار اپلیکیشن، تردز در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر دارد. این کمک می کند که Threads یک اپلیکیشن هم نژاد برای اینستاگرام است و ثبت نام برای کاربران بیش از میلیاردها پلتفرم اشتراک تصویر آسان است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، چندین به روز رسانی در مورد ارقام کاربرهای تردز ارائه کرده است. این اپلیکیشن در هفت ساعت اول 10 میلیون کاربر و تا صبح پنجشنبه بیش از 30 میلیون کاربر داشت. حدود 24 ساعت بعد، این رقم بیش از دو برابر شد. برای تردز روزهای بسیار بسیار ابتدایی است، زیرا اپلیکیشن ویژگی‌های اساسی را که بسیاری از کاربران آن را ضروری می‌دانند، از دست داده است.

حداقل گزینه های دسترسی را در لحظه دارد، بدون هیچ راهی برای اضافه کردن متن جایگزین به تصویر برای کسانی که از صفحه خوان استفاده می کنند. جستجو به نام‌های کاربری محدود می‌شود، هیچ پشتیبانی از هشتگ وجود ندارد و نمی‌توانید از وب به موضوعات ارسال کنید. شاید جالب‌تر از همه برای افرادی که از توییتر استفاده می‌کنند، تردز هنوز فید زمانی از پست‌ها ندارد.

فید الگوریتمی مملو از برندها، اینفلوئنسرها و افراد مشهور است، که باعث می‌شود کاربران نتوانند از مطالبی که دوستان و خانواده پست می‌کنند مطلع شوند. یک فید زمانی در راه است، اما توییتر هنوز هم ممکن است برنامه منتخب بسیاری از افراد برای اخبار لحظه به لحظه باشد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا