گوناگون

تامبلر از استراتژی جدیدی برای رشد و افزایش تجربه کاربر رونمایی کرد

در یادداشت اخیر، تامبلر استراتژی جامع خود را برای افزایش رشد کاربران و بهبود تجربه کاربر اصلی در پلتفرم خود به اشتراک گذاشته است. این استراتژی بر حوزه‌های کلیدی تمرکز دارد و راهنمایی‌هایی را برای اطمینان از موفقیت آینده تامبلر در یک بازار پر از رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند.

اولین اصل ذکر شده در یادداشت، گسترش راه‌هایی است که کاربران جدید کشف کرده و در تامبلر ثبت‌نام می‌کنند. این پلتفرم نیاز به بهبود شیوه‌های بهینه‌سازی موتور جستجو و آزمایش نسخه خارج‌شده وب‌سایت را تأیید می‌کند. هدف تامبلر با نمایش گستردگی محتوای موجود و دسترسی آسان به آن، جلب کاربران بالقوه و تشویق ثبت نام است.

اصل دوم حول محور ارائه محتوای با کیفیت بالا با هر راه اندازی برنامه است. تامبلر اهمیت ارائه یک تجربه کاربری شخصی و جذاب را تشخیص می دهد. برای دستیابی به این هدف، پلتفرم قصد دارد قابلیت‌های رتبه‌بندی الگوریتمی خود را افزایش دهد و یافتن محتوای مرتبط و جوامع پر جنب و جوش را برای کاربران آسان‌تر کند. اصل سوم تامبلر بر تسهیل مشارکت آسان تر کاربر در مکالمات تمرکز دارد. هدف این پلتفرم بهبود ویژگی‌های ارسال مکالمه، امکان مشارکت در پاسخ‌ها و وبلاگ‌های مجدد، و آسان‌تر کردن دنبال کردن و پیمایش موضوعات گفتگو برای کاربران است.

حفظ و رشد پایه خالق چهارمین اصل است. تامبلر نیاز به حمایت و پرورش سازندگان جدید، بهبود حلقه بازخورد و محافظت از آنها در برابر اعلان‌های هرزنامه را تایید می‌کند. اصل پنجم اهمیت ایجاد الگوهایی را که کاربران را تشویق به بازگشت به Tumblr می کند، برجسته می کند. این پلتفرم قصد دارد استراتژی پیام‌رسانی خود را اصلاح کند، اعلان‌ها و ایمیل‌ها را شخصی‌سازی کند تا کاربران را مطلع و درگیر کند. در نهایت، Tumblr بر نیاز به اولویت بندی عملکرد، ثبات و کیفیت تاکید می کند. هدف این پلتفرم بهبود نرخ خرابی، پاسخگویی و زمان بارگذاری برای ارائه بالاترین کیفیت تجربه کاربر است.

تامبلر با پرداختن به حوزه‌های کلیدی مانند ورود کاربر، کیفیت محتوا، تعامل مکالمه، پشتیبانی از سازندگان، حفظ کاربر و عملکرد پلتفرم، هدف خود را تضمین می‌کند که در این رقابت دیوانه‌کننده رسانه‌های اجتماعی که به نظر می‌رسد شرکت‌های دیگر مانند متا و توییتر از آن‌ها عقب نمانند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا