صوتی و تصویری

پروژکتور بنکیو LH730 با روشنایی 4000 انسی لومن رونمایی شد

بنکیو از پروژکتور LED LH739 که برای استفاده تجاری در اماکن خرده فروشی و دفاتر طراحی شده، رونمایی کرد. پروژکتور LED جدید BenQ دارای منبع نوری است که تا 4000 انسی لومن روشنایی ارائه می دهد.

منبع نور پروژکتور در حالت اولیه اکو 30000 ساعت رتبه بندی شده است. کنتراست بالای پروژکتور امکان نمایش متن واضح را فراهم می کند در حالی که زوم 1.2 برابری تنظیم تصویر کافی را فراهم می کند. بنکیو LH730 حدود 98 درصد از Rec و 709 طیف رنگی را پوشش داده و دارای حالت های مختلف برای نمایش اینفوگرافیک ها، ارائه ها و صفحات گسترده است. کمال تصویر در پروژکتور از طریق کیستون دو بعدی یا عمودی خودکار، تناسب گوشه، و ابزارهای کوچک کردن دیجیتال بدست می آید.

پروژکتور LED قدرتمند را می توان با استفاده از برنامه DMS یا از طریق خدمات شخص ثالث کنترل کرد. پروژکتور روی سقف قابل نصب است یا می توان آن را روی میز قرار داد، به این معنی که می توان از آن در سناریوهای مختلفی استفاده کرد. علاوه بر این، پروژکتور LED دارای یک دانگل Wi-Fi اختیاری است که امکان ارسال بی سیم از دستگاه های تلفن همراه و کامپیوتر را فراهم می کند. یک صفحه نمایش چهار طرفه در پروژکتور امکان ارائه چندین نمایش را به طور همزمان فراهم می کند. پروژکتور LED بنکیو LH730 درآمریکا با قیمت 1299 دلار عرضه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا