موبایل و تبلت

اندروید 14 بتا 4 منتشر شد؛ نسخه نهایی در راه است

یک ماه دیگر گذشت، به این معنی که زمان نسخه بتای دیگر اندروید 14 یعنی بتا 4 فرا رسیده است. این بیلد مقداری پولیش بیشتر می‌افزاید و باگ‌ها را برطرف می‌کند، و دومین نسخه “Platform Stable” اندروید 14 است، به این معنی که همه APIهای توسعه‌دهنده و همه رفتارهای برنامه‌نویس نهایی هستند و تا زمان انتشار نهایی دیگر تغییر نخواهند کرد. به زودی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

در مورد آن، بتا 4 به نظر می رسد که آخرین نسخه قبل از انتشار نهایی باشد و به همه دستگاه های پیکسل پشتیبانی شده دسترسی پیدا کند. طبق معمول در چند سال گذشته، گوگل به یک پنجره انتشار مشخص برای آن ساخت نهایی متعهد نبوده، اما اگر آنچه را که در سال گذشته اتفاق افتاد دنبال کنیم، قطعاً از ورود آن در ماه آگوست تعجب نخواهیم کرد. این همان چیزی است که جدول زمانی گوگل، که در زیر مشاهده می کنید، به شدت به آن اشاره می کند.

گوگل صراحتاً نگفته است که نسخه نهایی نسخه بعدی است، احتمالاً به این دلیل که اگر مشکلات عمده ای در بتا 4 پیدا شد، بتواند به سرعت آنها را برطرف کند و نسخه بتا 4.1 یا چیزی شبیه به آن را صادر کند. مثل همیشه، اگر پیکسل واجد شرایط شما قبلاً در برنامه Android Beta Google ثبت‌نام کرده باشد، بتا 4 را به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری OTA دریافت خواهید کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا