موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت ناتینگ فون 2

دیروز Nothing دومین گوشی هوشمند خود با نام Nothing Phone (2) را در بازارهای جهانی عرضه کرده که با ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود همراه است. این گوشی حالا رابط Glyph متفاوت، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 و باتری بزرگتر 4700 میلی آمپر ساعت دارد.

اکنون، این دستگاه تحت آزمایش دوام جامع یوتیوبر JerryRigEverything قرار گرفته است. Nothing Phone (2) تحت مجموعه‌ای از تست‌های دوام Zack از جمله تست خراش، خراش، سوختگی و در نهایت خمش قرار می‌گیرد. یوتیوبر با خراش دادن صفحه نمایش دستگاه شروع می کند. این خراش در مقیاس سختی 6 Mohs با شیارهای عمیق تر در سطح 7 ایجاد می کند.

این برای صفحه نمایش های محافظ گوریلا گلس کاملاً رایج است. هر دو سنسور دوربین جلو و عقب نیز توسط شیشه محافظت می شوند و به راحتی خراشیده نمی شوند. قابل ذکر است که حسگر اثرانگشت نیز با وجود چندین بار خراشیده شدن به طرز چشمگیری کار می کند. Nothing Phone (2) دارای فریم آلومینیومی بوده و در تست خراش از همه طرف خراش می گیرد. این گوشی هوشمند همچنین در تست سوختگی در برابر شعله تقریباً 25 ثانیه با سالم ماندن عملکرد خوبی دارد.

یک نقطه سفید وجود دارد که در آن شعله برخورد می کند و پیکسل های مرده به سرعت بدون هیچ آسیبی بازیابی می شوند. اکنون بخش زمان نهایی تست های دوام JerryRigEverything می آید: تست خم شدن! زک سعی می کند فون (2) را دو بار از سمت چپ که دکمه های تنظیم صدا قرار دارد خم کند و دست نخورده باقی بماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا