گوناگون

چت ربات هوش مصنوعی گوگل بارد صحبت کردن را یاد گرفته است

گوگل بارد تعداد انگشت شماری از ویژگی ها و عملکردهای جدید را در آخرین دور بروزرسانی به دست آورد، از جمله دانش زبانی گسترش یافته، کنترل  پاسخ های دقیق تر و توانایی پاسخگویی با کلمات گفتاری علاوه بر متن. در کل هوش مصنوعی اکنون می تواند به حدود چهار دوجین زبان مکالمه کند.

کاربران اکنون می‌توانند با هوش مصنوعی به زبان‌های عربی، چینی، آلمانی، هندی و اسپانیایی صحبت کنند و همچنین از مکان‌های بیشتری روی کره زمین مانند برزیل و “در سراسر اروپا” به این پلتفرم دسترسی داشته باشند. بارد اکنون به معنای واقعی کلمه صحبت می کند. کاربران این گزینه را خواهند داشت که پاسخ های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را بخوانند یا به آنها گوش دهند.

همچنین به کاربران کنترل‌های قوی‌تری در مورد رفتار دوستانه بارد با پنج گزینه متمایز برای لحن هوش مصنوعی داده شده است: ساده، بلند، کوتاه، حرفه‌ای یا معمولی. این موارد در حال حاضر فقط برای درخواست‌های انگلیسی زبان در دسترس هستند، اما شرکت در حال حاضر در تلاش است تا آن را به 40 مورد، “به زودی” گسترش دهد.

چت ربات همچنین دارای چشم‌های چندوجهی جدید و فانتزی است که توانایی تفسیر تصاویر رها شده در چت را از طریق فیلد سریع به دست می‌آورد. سریعتر و ساده تر از آپلود آن به عنوان یک سند، کاربران می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محتوای تصویر درخواست کنند یا بر اساس آن محتوایی مانند زیرنویس تولید کنند. این نیز در حال حاضر فقط انگلیسی است. از امروز، کاربران همچنین می توانند علاوه بر Colab، کد پایتون تولید شده توسط Bard را به Replit نیز اکسپورت کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا