کنسول و بازی

مایکروسافت از ویژگی گزارش‌دهی صوتی برای ایکس باکس رونمایی کرد

ایکس باکس در تعهد همیشگی خود به ایجاد یک محیط بازی ایمن و فراگیر، به ویژه با تبدیل شدن روز به روز بازی، از یک نوآوری پیشگامانه رونمایی کرده است: یک ویژگی گزارش صوتی که به بازیکنان امکان می دهد فعالیت های صوتی نامناسب را در طول بازی های چند نفره ضبط و گزارش کنند.

این ویژگی که در Xbox Series X/S و Xbox One موجود است، با هدف رفع نگرانی‌های مربوط به آزار کلامی، تضمین می‌کند که بازیکنان می‌توانند از تجربیات بازی خود عاری از نفرت یا آزار لذت ببرند. Xbox با درک اهمیت تعاملات خارج از شبکه دوستان بازیکن، چت صوتی درون بازی را به عنوان یک منطقه کلیدی برای بهبود هدف قرار داد.

با در دسترس قرار دادن این ویژگی در سراسر پلتفرم‌های بازی خود، ایکس‌باکس تضمین می‌کند که بازیکنان ابزارهای لازم را برای گزارش هر گونه تخلف در هر تنظیمات چت چند نفره، از جمله عناوین backwards-compatible از Xbox 360 در اختیار دارند. تجربه گزارش‌دهی صوتی جدید، زمینه بسیار مهمی را در اختیار تیم ایمنی ایکس‌باکس قرار می‌دهد تا تصمیمات آگاهانه را مطابق با استانداردهای جامعه این پلتفرم اتخاذ کند.

بازیکنان می‌توانند یک کلیپ ویدیویی 60 ثانیه‌ای از یک حادثه صوتی در بازی که این استانداردها را نقض می‌کند، ضبط کنند و آن را به عنوان مدرک برای بررسی ارسال کنند. این رویکرد مبتنی بر شواهد، فرآیند اجرا را افزایش می‌دهد و محیط امن‌تر و حمایت‌کننده‌تری را برای همه بازیکنان ایجاد می‌کند. برای اولویت دادن به حریم خصوصی کاربران و امنیت داده ها، ایکس باکس اقدامات بسیار سختگیرانه ای را با بیانیه حفظ حریم خصوصی مایکروسافت اجرا کرده است.

کلیپ های گرفته شده صرفاً برای اهداف تعدیل محتوا هستند و برای هیچکس به جز پخش کننده گزارشگر غیرقابل دسترسی و اشتراک گذاری باقی می ماند. علاوه بر این، این کلیپ‌ها به مدت 24 ساعت آنلاین روی کنسول پخش‌کننده نگهداری می‌شوند و انعطاف‌پذیری برای ارسال گزارش‌ها به راحتی فراهم می‌کنند. Xbox به طور فعال به دنبال ورودی و بازخورد جامعه است و با طیف متنوعی از اعضا، از جمله سفیران ایکس‌باکس، برای جمع‌آوری اطلاعات و افزایش حفاظت از بازیکن مشورت می‌کند. سفیران از تعهد ایکس باکس به کاهش سمیت و ایجاد یک محیط مثبت برای بازیکنان در هر جنسیت، سن و پیشینه تمجید کرده اند.

ویژگی گزارش صوتی در ابتدا در بازارهای منتخب به زبان انگلیسی برای Alpha و Alpha-skip Xbox Insiders عرضه می‌شود و Xbox همه بازیکنان را تشویق می‌کند تا بازخورد خود را برای بهبود بیشتر ارائه دهند. این پلتفرم فعالانه روی گسترش پشتیبانی زبان برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری کار می‌کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا