کنسول و بازی

سیستم مورد نیاز بازی Ratchet & Clank: Rift Apart اعلام شد

Nixxes Software به تازگی سیستم مورد نیاز رسمی برای اجرای بازی Ratchet & Clank: Rift Apart روی کامپیوتر را اعلام کرده است. این مشخصات رایانه در تمام رزولوشن های رایج (1080p، 1440p و 4K) و همچنین نرخ فریم مورد نظر و تنظیمات گرافیکی آنها را پوشش می دهد.

برای بازی در 1440p/High Settings با نرخ 60 فریم بر ثانیه، شرکت کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 یا AMD Radeon RX 6800 را توصیه می کند. توسعه دهندگان همچنین استفاده از SSD را توصیه می کنند و بازی برای این پیش تنظیم به 16 گیگابایت رم نیاز دارد. برای بازی در 4K/High Settings/Very High Ray Tracing با نرخ 60 فریم بر ثانیه، باید از کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4080 یا AMD Radeon RX 7900XTX استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای تنظیمات RT خود، Nixxes استفاده از DLSS 2 یا FSR 2.0 را پیشنهاد می کند.

از نظر ظاهری، این سیستم مورد نیاز رایانه برای Ratchet & Clank: Rift Apart معقول به نظر می رسد. بنابراین، جالب خواهد بود که ببینیم بازی در پلتفرم ما چگونه عمل خواهد کرد. Ratchet & Clank: Rift Apart در زمان عرضه از NVIDIA DLSS 3، AMD FSR 2.0 و Intel XeSS پشتیبانی می کند. علاوه بر این، بازی از Ray Tracing پشتیبانی می کند تا بازتاب ها و سایه های بیرونی آن را افزایش دهد. سونی این بازی را در تاریخ 26 جولای بر روی رایانه منتشر خواهد کرد.

منبع
dsogaming
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا