صوتی و تصویری

سامسونگ از تلویزیون 98 اینچی 8K Neo QLED رونمایی کرد

جدیدترین تلویزیون پریمیوم سامسونگ 8K Neo QLED در کره جنوبی عرضه شد. تلویزیون 98 اینچی 8K Neo QLED سامسونگ با بلندگوهای 120 واتی همراه بوده و قیمتی معادل 39000 دلار دارد. این تلویزیون دارای طراحی باریک بی نهایت فلزی است که قاب ها و پشت تلویزیون را تزئین می کند.

تلویزیون سامسونگ 8K Neo QLED دارای شماره مدل QNC990 است و با مدل های 98 اینچی با QLED و Neo QLED 4K به سایر محصولات برتر سامسونگ می پیوندد. همانطور که از نام آن مشخص است، مدل QNC990 با وضوح 8K و پنل Mini LED عرضه می شود. برخی از حالت های نمایش پشتیبانی شده شامل HDR10، HDR10+، HDR10+ Adaptive، HDR10+ Gaming و HLG می شود.

همچنین صدها منطقه local dimming را برای ارائه حداکثر روشنایی ارائه می دهد. تلویزیون 98 اینچی 8K Neo QLED سامسونگ دارای نرخ نوسازی متغیر 144 هرتز است و از AMD Freesync Premium Pro پشتیبانی می کند. تجربه تماشای QNC990 با یک پوشش ضد تابش که به طور قابل توجهی تابش خیره کننده و انعکاس منابع نور را کاهش می دهد، بیشتر شده است. این تلویزیون دارای تاییدیه پنتون برای تولید رنگ بهینه و دقیق است. خروجی رنگ تلویزیون سامسونگ 8K Neo QLED را می توان از طریق کالیبراسیون با استفاده از برنامه SmartThings برای گوشی هوشمند افزایش داد.

تلویزیون سامسونگ 8K Neo QLED دارای سیستم بلندگوی 6.4.4 کاناله با خروجی 120 وات است و با Dolby Atmos Wireless، Q-Symphony 3.0، Object Tracking Sound، Active Voice Amplifier و Adaptive Sound+ سازگاری کامل دارد. از سوی دیگر مجهز به تراشه Neo Quantum Processor 8K بوده و بر روی سیستم عامل Tizen 7.0 اجرا می شود.

ویژگی های زیادی وجود دارد که می توان از طریق تلویزیون به آنها دسترسی داشت. می‌توانید از مجموعه‌ای از برنامه‌های پخش صدا و تصویر در تلویزیون همراه با ویژگی‌های دیگر مانند Samsung TV Plus، Samsung Health، Game Bar 3.0 و غیره استفاده کنید. می توانید از طریق چندین گزینه به تلویزیون متصل شوید. اینها عبارتند از HDMI، USB، پورت خروجی نوری و پورت RF. این تلویزیون همچنین از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و بلندگوها در پشت و لبه های تلویزیون قرار دارند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا