گجت و پوشیدنی

اپل واچ اولترا 2 با قطعات پرینت سه بعدی، اواخر امسال عرضه می شود

گزارش جدیدی از تامین کننده پرکار شایعات و اطلاعات داخلی اپل، مینگ چی کو، امروز منتشر شد. این بار، این تحلیلگر شایعات قبلی را تأیید می کند مبنی بر اینکه اپل دنباله ای از اپل واچ اولترا را منتشر خواهد کرد و این کار را اواخر امسال انجام خواهد داد.

Kuo تنها اشاره می‌کند که این پوشیدنی جدید در نیمه دوم سال جاری عرضه می‌شود، اما دلیل آن است که عرضه آن یا در ماه سپتامبر همراه با آیفون‌های جدید یا شاید، به احتمال کمتر، در ماه اکتبر در رویداد دیگری انجام شود. صرف نظر از اینکه چه زمانی رونمایی می شود، شاهکار جالبی خواهد داشت: قطعات پرینت سه بعدی.

گفته می شود اپل به طور فعال از فناوری چاپ سه بعدی استفاده می کند و از این فرآیند برای “برخی از قطعات مکانیکی تیتانیومی” واچ اولترا آینده استفاده خواهد کرد. این قطعات همچنان باید برخی از فرآیندهای CNC را طی کنند، اما حتی تغییر تنها بخشی از تولید برخی قطعات به چاپ سه بعدی همچنان زمان و هزینه های تولید را کاهش می دهد – به همین دلیل است که ما فرض می کنیم اپل این کار را انجام می دهد.

Kuo فاش می کند که Farsoon و BLT تامین کنندگان چاپگرهای سه بعدی اپل هستند، در حالی که IPG Photonics تامین کننده انحصاری قطعات لیزر مورد نیاز است. اگر معرفی پرینت سه بعدی در تولید اپل واچ اولترا به خوبی انجام شود، انتظار می رود این شرکت در آینده از این تکنیک برای محصولات بیشتری استفاده کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا