کامپیوتر

ایسوس مینی کامپیوترهای اینتل NUC را تولید و توسعه خواهد داد

اینتل، شرکت ایسوس را به عنوان اولین شریک این شرکت برای کسب و کار مینی کامپیوتر (NUC) خود معرفی کرده است. این دو شرکت قراردادی غیر الزام آور منعقد کرده اند که بر اساس آن ایسوس تولید، فروش و پشتیبانی از محصولات نسل 10 تا 13 در خط NUC اینتل را خواهد دید. ایسوس همچنین طرح های NUC آینده را توسعه خواهد داد.

بر اساس خط تولید فعلی کسب‌وکار، ایسوس می‌تواند مینی کامپیوترهای NUC، کیت‌های DIY برای رایانه‌های کوچک، کیت‌های DIY برای لپ‌تاپ، بردهای قابل تنظیم، شاسی و سایر عناصر مونتاژ را در آینده توسعه دهد. اگر به خاطر داشته باشید، اینتل اخیراً اعلام کرده که به “سرمایه گذاری مستقیم” خود در تجارت NUC خود پایان می دهد و دیگر محصولات NUC شخص اول را تولید نخواهد کرد.

اینتل قبلاً گفته بود درآمدهای سه ماهه اول خود فراتر از انتظارات بوده، اما درآمد آن در مقایسه با نتایج خود در دوره مشابه در سال 2022 همچنان 36 درصد کاهش یافته است. اینتل در اعلامیه همکاری خود گفت: “تخصص و سابقه ایسوس در ارائه مینی پی سی های پیشرو در صنعت به مشتریان، آن را برای ادامه نوآوری و رشد در محصولات سیستم های NUC مناسب می کند.”

ایسوس یک واحد تجاری جدید به نام “ASUS NUC BU” را برای همه موارد مرتبط با NUC اینتل ایجاد خواهد کرد. با این حال، سازنده مجوز غیر انحصاری برای سیستم‌های NUC اینتل دریافت می‌کند و این امکان را برای سازنده تراشه‌ها فراهم می‌کند تا در آینده با شرکت‌های بیشتری همکاری کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا