شرکت HiSilicon، زیرمجموعه تراشه هواوی، از فناوری جدید انتقال تصویر با تأخیر کم خود در چین رونمایی کرد. هدف این فناوری تقویت پایانه های هوشمند چند صفحه ای است و از حافظه کم استفاده کرده که با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K UHD در تراشه های HiSilicon همراه است.

به گفته غول فناوری چینی، یکی از ویژگی های بارز HiAir فناوری انتقال با تاخیر بسیار کم است، که به اعتقاد این شرکت در سه سال آینده معیار صنعت خواهد بود. علاوه بر این، از ویژگی های دیگری نظیر یکپارچه سازی با هواوی کست پلاس، پشتیبانی از کشف خودکار دستگاه و ویژگی هایی دیگری مانند اتصال مینیمالیستی برای ارائه یک تجربه کنترل لذت بخش تر بهره مند است.

همچنین با بهینه سازی پروتکل عمیق برای Cast+، DLNA ، Miracast ، Lelink و موارد دیگر وارد می شود. شایان ذکر است که فناوری جدید انتقال تصویر همچنین از حافظه کم و مقیاس پذیری قوی نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، فناوری جدید از کیفیت تصویر 4K UHD نیز پشتیبانی کرده، که به نفع رسانه های استریم خواهد بود و منجر به استاندارد PQ کیفیت تصویر صنعت می شود. حتی نسبت کارایی بالای انرژی را نیز ارائه می دهد زیرا فقط برای منبع تغذیه نیاز به اتصال به USB تلویزیون دارد، در حالی که دمای سطح حتی با استفاده طولانی مدت از 40 درجه تجاوز نمی کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *