نرم افزار و اینترنت

قابلیت ایجاد پس زمینه با هوش مصنوعی در گوگل میت

گوگل میت امسال در زمینه ویژگی‌ها گام‌های بزرگی برداشته و ابزارهای بیشتری را برای بهبود تجربه کلی به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر افزودن وضوح تصویر 1080p، میت یک حالت تصویر در تصویر و ابزار جدیدی نیز ارائه کرده که یافتن و اعمال جلوه‌های ویدیویی را آسان‌تر می‌کند. اکنون این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی، پس‌زمینه‌های منحصربه‌فرد و زیبایی را تنها با وارد کردن یک درخواست ایجاد کنند.

این ویژگی توسط Artem Russakovskii در توییتر مشاهده شد و گوگل دستورالعمل‌های عمیقی را در مورد نحوه فعال کردن و استفاده از این ویژگی از طریق وب‌سایت پشتیبانی خود ارائه کرده و برای کسانی که برای عضویت در Workspace Labs گوگل ثبت نام کرده اند در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، مشارکت محدود است، بنابراین باید بررسی کنید که آیا در منطقه شما موجود است یا خیر.

اگر برای این برنامه ثبت نام کرده اید، باید بتوانید به Google Meet بروید و گزینه Generate a background را در منوی اعمال جلوه های بصری پیدا کنید. از اینجا، گزینه Enter a prompt به شما ارائه می شود و کاربران می توانند هر نوع پس زمینه ای را که می خواهند ایجاد کنند. گوگل پیشنهاد می‌کند برای دستیابی به نتایج بهتر، یک مرجع استایل یا حالت اضافه کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند نمونه‌های پس‌زمینه مختلف ایجاد شده از اعلان را ببینند که به کاربران امکان انتخاب بیشتری می‌دهد. اگر نمونه‌های تولید شده رضایت‌بخش نباشند، کاربران انعطاف‌پذیری بیشتری برای ایجاد نمونه‌های بیشتری خواهند داشت.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا