نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن اندروید ChatGPT در هفته آخر جولای منتشر می شود

هنگامی که OpenAI یک اپلیکیشن ChatGPT را برای آیفون در ماه می منتشر کرد، وعده داد که کاربران اندروید به زودی اپلیکیشن خود را دریافت خواهند کرد. اکنون، این شرکت اعلام کرد که ChatGPT برای اندروید هفته آینده برای کاربران عرضه می شود. علاوه بر این، فهرست گوگل پلی آن در حال حاضر آماده شده و کاربران می توانند به محض در دسترس شدن، برای دریافت آن پیش ثبت نام کنند.

مشخص نیست که آیا این اپلیکیشن در ابتدا فقط در آمریکا مانند برنامه آیفون در دسترس خواهد بود یا خیر. OpenAI تنها چند روز پس از انتشار، دسترسی برنامه iOS را به مناطق بیشتری گسترش داد، بنابراین اپلیکیشن اندروید به احتمال زیاد به زودی در بیشتر کشورها، قابل دسترسی خواهد بود.

افراد در حال حاضر می‌توانند از طریق مرورگر به ChatGPT در اندروید دسترسی داشته باشند، اما رابط کاربری، اگرچه برای پیمایش دشوار نیست، اما برای دستگاه‌های تلفن همراه ایده‌آل نیست. برنامه اختصاصی به معنای رابط بهینه سازی شده برای موبایل و همچنین ویژگی هایی است که برای کاربران روی پلتفرم طراحی شده است. به عنوان مثال، کاربران iOS در ماه ژوئن از Siri و Shortcuts پشتیبانی کردند.

آن‌ها می‌توانند یک درخواست ChatGPT در میان‌برها ایجاد کنند و آن را به‌عنوان لینکی برای ارسال به دوستان ذخیره کنند، و می‌توانند از سیری بخواهند برنامه را فعال کند یا آن میانبرها را ایجاد کند. OpenAI اخیراً آزمایش یک ویژگی انتخاب جدید برای مشترکین ChatGPT Plus را آغاز کرده که به چت ربات هوش مصنوعی یک حافظه مداوم می دهد.

با روشن شدن این ویژگی، چت ربات به یاد می‌آورد که کاربر در میان مکالمات چه کسی است، که به گفته شرکت می‌تواند پرس و جوها را ساده‌تر کند. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده که در سراسر پلتفرم کار کند، به این معنی که پرداخت به کاربران اندرویدی که شرکت می‌کنند، احتمالاً هنگام انتشار، حافظه مداوم را در برنامه خود مشاهده خواهند کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا