نرم افزار و اینترنت

چند اپلیکیشن برتر هوش مصنوعی برای دانلود در گوشی شما

رشد بی‌سابقه هوش مصنوعی باعث شده تا از آن در هر زمینه‌ای از جمله بهره‌وری، آموزش، سرگرمی و موارد دیگر استفاده شود. بدون توجه به نیاز شما، احتمالا یک ابزار هوش مصنوعی برای شما وجود دارد. ما در این مقاله به چند مورد از اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره خواهیم کرد. همه این برنامه ها رایگان هستند و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند.

1. ChatGPT

احتمالاً قبلاً از ChatGPT شرکت OpenAI استفاده کرده اید. این اپلیکیشن سریعترین رشد در تمام دوران داشته است. مانند بسیاری از مردم، شما باید ابتدا چت ربات هوش مصنوعی را از طریق سایت دسکتاپ آن کشف کرده باشید.

خوشبختانه، این ابزار اکنون به طور رسمی برای دستگاه های تلفن همراه نیز در دسترس است – اگرچه در حال حاضر منحصر به فرد آیفون است. راه های خلاقانه بی پایانی وجود دارد که می توانید از ChatGPT استفاده کنید، مانند نوشتن داستان، خلاصه کردن یک کتاب، نوشتن ایمیل، حل مسائل ریاضی و موارد دیگر. برای دانلود به اپل اپ استور مراجعه کنید.

2. WOMBO Dream

WOMBO Dream یک ابزار مولد هنر هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را از طریق پیام‌های متنی درست مانند Midjourney یا DALL-E ایجاد کنید. استفاده از این اپلیکیشن آسان است و به شما امکان می دهد از بین سبک های هنری مختلف مانند انیمه، رترو، کمیک، واقع گرایانه، خارق العاده، استیمپانک، چند ضلعی و غیره انتخاب کنید.

اگر عکسی در گالری خود دارید که می‌خواهید از آن به عنوان مرجع برای هنر خود استفاده کنید، می‌توانید آن را به برنامه اضافه کرده و یک درخواست در بالا بنویسید که تغییرات مورد نظر را توضیح دهد. برای به دست آوردن نتایج دقیق تر، حتی می توانید میزان قوی بودن هوش مصنوعی را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید نسبت‌های مختلف را برای ارسال در رسانه‌های اجتماعی انتخاب کنید، اما این یکی از ویژگی‌هایی است که در پشت اشتراک پریمیوم قفل شده است. برای دانلود به گوگل پلی استور و اپل اپ استور مراجعه کنید.

3. Youper

Youper یک چت ربات سلامت روان است که از تکنیک‌های رفتار درمانی شناختی (CBT) استفاده می‌کند تا “به شما کمک کند اضطراب را آرام کنید، روابط خود را بهبود بخشید، بهره‌ورتر باشید و خلق و خوی خود را بهبود بخشید”. این برای کسانی است که وقت ندارند هر هفته به صورت حضوری به یک درمانگر مراجعه کنند.

این برنامه شامل طیف وسیعی از فعالیت های ذهن آگاهی مانند تمرینات تنفسی، اسکن عمیق بدن و انواع مختلف مدیتیشن است. همانطور که از اپلیکیشن به صورت روزانه استفاده می کنید، خلق و خوی شما را نظارت و بینش هایی ایجاد می کند که پیشرفت شما را در طول زمان در کاهش اضطراب و احساس آرامش بیشتر نشان می دهد.

پس از پنج روز بررسی روزانه، اپلیکیشن بینش هایی را برای نشان دادن حالات احساسی در حال تغییر شما ایجاد می کند. توجه داشته باشید که ویژگی‌هایی مانند نظارت بر سلامت و غربالگری اضطراب در پشت اشتراک پریمیوم قفل شده‌اند، بنابراین نمی‌توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید مگر اینکه هزینه آن را پرداخت کنید. برای دانلود به گوگل پلی استور و اپل اپ استور مراجعه کنید.

4. Be My Eyes

Be My Eyes یک جامعه جهانی از داوطلبان است که به افراد نابینا و کم بینا (معمولاً افراد مسن) کمک می کند تا کارهای روزمره ای را انجام دهند که انجام آنها بدون بینایی خوب دشوار است. این تعامل یا از طریق چت زنده یا تماس های ویدیویی انجام می شود.

با آخرین به‌روزرسانی، این اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی را برای پشتیبانی فوری با یک تولیدکننده تصویر به متن جدید به نام ابزار داوطلب مجازی، که توسط GPT-4 ارائه شده، ادغام کرده است. اگر ابزار هوش مصنوعی مفید نبود، این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد به جای آن با یک دستیار انسانی ارتباط برقرار کنید. برای دانلود به گوگل پلی استور و اپل اپ استور مراجعه کنید.

5. Bing

موتور جستجوی بینگ مایکروسافت اکنون به GPT-4 مجهز شده و آن را به گزینه ای عالی برای کاربران اندرویدی که هنوز برنامه ChatGPT را برای دانلود در دسترس ندارند، تبدیل می کند.

جدا از داشتن یک چت ربات یکپارچه، ابزار Image Creator Bing به شما امکان می دهد از طریق DALL-E تصاویری را از پیام های متنی ایجاد کنید. با پیشرفت GPT، بینگ هوشمندتر می شود و تقریباً برای هر سؤالی می توانید پاسخ های فوری دریافت کنید. این تنها یکی از راه هایی است که موتورهای جستجوی هوش مصنوعی اینترنت را تغییر می دهند. برای دانلود به گوگل پلی استور و اپل اپ استور مراجعه کنید.

6. ELSA

ELSA یک برنامه یادگیری انگلیسی است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده که به شما کمک می کند تلفظ خود را بهبود ببخشید. برای کسانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند و می خواهند تسلط مکالمه خود را برای برقراری ارتباط بهتر با دیگران بهبود بخشند بسیار مناسب است.

ELSA مانند معلم خصوصی انگلیسی شما عمل می کند و درس ها و بازخوردهای سفارشی ارائه می دهد. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مانند یک بومی برای 10، 15 یا 20 دقیقه در روز صحبت کردن را تمرین کنید. این برنامه پیشرفت شما را با بهتر شدن ردیابی می کند و ویژگی های ویژه ای را با طرح پولی خود اعطا می کند. برای دانلود به گوگل پلی استور و اپل اپ استور مراجعه کنید.

7. Otter

Otter یک سرویس رونویسی صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای سهولت در گرفتن دقایق جلسه طراحی شده است. مانند یک شرکت‌کننده به جلسه شما می‌پیوندد و از طرف شما به‌طور هم‌زمان یادداشت‌برداری می‌کند و اسلایدهای به اشتراک‌گذاشته‌شده در جلسه را اضافه می‌کند تا بعداً مشاهده کنید.

پس از اتمام جلسه، خلاصه‌ای از همه موارد مورد بحث آماده می‌شود، بنابراین می‌توانید به بخش‌هایی که بیشتر مربوط به شما هستند بروید و موارد کلیدی اقدام را بررسی کنید. برای دانلود به گوگل پلی استور و اپل اپ استور مراجعه کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا