نرم افزار و اینترنت

امکان فعال کردن Screen Mirroring سامسونگ در کروم کست و اندروید TV فراهم شد

گوشی‌های سامسونگ مانند همه گوشی‌های اندرویدی، از Screen Mirroring و ارسال به دستگاه‌های دیگر پشتیبانی می‌کنند، اما با پشتیبانی محدود. با استفاده از قابلیت Smart View فقط می توانید صفحه نمایش گوشی خود را از طریق Miracast به تلویزیون های هوشمند ارسال کنید و از همیشه اینگونه بوده است.

به عنوان مثال، تلویزیون های سامسونگ و ال جی از Miracast پشتیبانی می کنند. با این حال، دستگاه‌هایی مانند کروم کست یا سایر تلویزیون‌های اندرویدی نمی‌توانند صفحه نمایش سامسونگ شما را نمایش دهند. به نظر می رسد همه چیز در حال تغییر است. اندروید پلیس یک راه بسیار پیچیده برای فعال کردن ارسال صفحه نمایش به همه دستگاه ها کشف کرد. آنها تایید کرده‌اند که روی دستگاه‌های One UI 5.1 کار می‌کند، اما می‌تواند برای دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز در دسترس باشد.

برای انجام این کار، Smart View را باز کنید، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید، روی Settings ضربه بزنید و وارد منوی About Smart View شوید.  روی Smart View ده بار ضربه بزنید و وقتی از شما رمز عبور خواسته شد، #00rtsp00 را وارد کنید. یک منوی گزینه های توسعه دهنده باز می شود که در آن باید Google Cast را فعال کنید.

پس از بازگشت به منوی Smart View، تلویزیون‌های غیر MIracast و Chromecast را می‌بینید که برای اسکرین میرورینگ در دسترس هستند. برای فعال کردن ویژگی Start SecondScreen که به شما امکان می دهد محیط دسکتاپ رایانه ویندوز 10 یا 11 خود را گسترش دهید، مراحل مشابهی لازم است. Windows key + K میانبر سریع برای اتصال به تلفن سامسونگ شما است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا