صوتی و تصویری

عرضه مانیتور کولر مستر GA271 با پنل 100 هرتزی

کولر مستر اخیراً یک مانیتور 27 اینچی مقرون به صرفه 2K با نام Cooler Master GA271 در بازارهای اروپایی و بریتانیا معرفی کرده است. این مانیتور افرادی را هدف قرار می دهد که به دنبال یک پنل 2K مقرون به صرفه و مناسب برای اهداف مختلف مانند کار، مصرف رسانه و بازی هستند.

Cooler Master GA27 دارای یک صفحه فلت 27 اینچی با نسبت تصویر 16:9 بوده که برای بازی و محتوای چند رسانه ای ایده آل است. پنل VA با 1.07 میلیارد رنگ تصاویری غنی و پر جنب و جوش ارائه داده و وضوح 2K WQHD آن تصاویر واضح و دقیق را تضمین می کند. اگرچه نرخ رفرش 100 هرتز برای عناوین ورزش های الکترونیکی سریع ایده آل نیست، گیمرهای معمولی همچنان می توانند از بازی در GA27 لذت ببرند. این مانیتور دارای نسبت کنتراست 4000:1 و زاویه دید گسترده 178 درجه به صورت افقی و عمودی است.

GA271 از HDR10 برای افزایش روشنایی و طیف رنگی بیشتر پشتیبانی کرده و طیف رنگی 95 درصد sRGB را پوشش می دهد. گزینه های اتصال شامل یک پورت DisplayPort (DP) و دو پورت HDMI است که انعطاف پذیری را برای دستگاه های مختلف فراهم می کند. فناوری VRR، از جمله Adaptive Sync و FreeSync، همراه با پشتیبانی از G-Sync Range، پارگی و لکنت صفحه را کاهش می‌دهد تا بازی روان‌تر شود.

برای افزایش راحتی چشم در طول استفاده طولانی، مانیتور دارای فناوری کم آبی و ضد سوسو می باشد. فناوری Overdrive پاسخ پیکسل را برای به حداقل رساندن تاری حرکت در صحنه های سریع بهینه می کند. Cooler Master GA271 با قیمت حدود 164 یورو در اتحادیه اروپا به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا