کنسول و بازی

مایکروسافت انتشار تجربه جدید و بهبود یافته Xbox Home را آغاز کرد

نزدیک به یک سال پیش، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد طراحی صفحه اصلی جدیدی را برای کنسول های ایکس باکس خود آزمایش کند. برخی از اعضای برنامه Xbox Insider باید این طراحی جدید Home را در یک دوره چند ماهه امتحان کنند. با این حال، در آوریل 2023، مایکروسافت اعلام کرد که آزمایش تجربه جدید Home را متوقف می کند. در آن زمان، مایکروسافت گفت که آزمایش‌کنندگان احساس می‌کردند که این طراحی “فضای کافی برای لذت بردن از پس‌زمینه‌های شما باقی نمی‌گذارد و احساس شلوغی می‌کند”.

امروز، مایکروسافت به طور رسمی تجربه جدید Xbox Home را معرفی کرد که بر اساس بازخوردی بود که شرکت از آن آزمایش‌کنندگان اولیه Insider دریافت کرد. برخی از ویژگی‌هایی که در این به‌روزرسانی گنجانده شده، یک منوی دسترسی سریع جدید برای راهی سریع‌تر جهت رفتن به کتابخانه بازی، مایکروسافت استور، Xbox Game Pass، جستجو و تنظیمات است.

تجربه جدید Home اکنون بازی‌ها، اپلیکیشن ها و سایر محتوای اخیر Xbox را در پایین صفحه اصلی قرار می‌دهد. این امکان فضای بیشتری را برای پس‌زمینه صفحه اصلی فراهم می‌کند، که اکنون می‌توان آن را سفارشی کرد تا نشان دهد در حال حاضر کدام بازی‌ها را انجام می‌دهید. مایکروسافت می گوید تجربه جدید Home از امروز برای زیرمجموعه کوچکی از دارندگان کنسول ایکس باکس عرضه خواهد شد. صفحه اصلی جدید در چند هفته آینده برای همه دارندگان کنسول Xbox در دسترس خواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا