نرم افزار و اینترنت

ناسا از پلتفرم استریمینگ +NASA رونمایی کرد

ناسا در تابستان امسال پلتفرم استریم خود را به نام +NASA راه اندازی می کند. در حالیکه آژانس فضایی در حال حاضر پرتاب‌ها و رویدادهای دیگر را در وب‌سایت خود پخش می‌کند، ناسا پلاس نه تنها پخش زنده، بلکه مجموعه‌ای از مجموعه‌های ویدیویی اصلی را نیز ارائه خواهد کرد.

تعداد انگشت شماری از اولین نمایش ها در این پلتفرم حتی عناوین جدیدی هستند که با این سرویس راه اندازی می شوند، و حتی بهتر از آن این است که رایگان خواهد بود و نمایش ها را با تبلیغات قطع نمی کند. به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید ناسا و محتوای فضایی را تماشا کنید، اینجا جایی است که باید بروید.

این سرویس استریم از طریق اپلیکیشن iOS و اندروید این آژانس در دستگاه های تلفن همراه در دسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید در مرورگرهای دسکتاپ و موبایل به آن دسترسی داشته باشید، همچنین می‌توانید از طریق پخش‌کننده‌های چند رسانه‌ای مانند Roku، Apple TV و Fire TV، نمایش‌های درخواستی را پخش کنید.

علاوه بر معرفی سرویس استریم خود، ناسا همچنین در حال بازسازی کل حضور دیجیتال خود است. در حال حاضر روی یک تجربه وب (و اپلیکیشن) جدید کار می‌کند که می‌تواند اطلاعات مربوط به ماموریت‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی و به‌روزرسانی‌های برنامه Artemis و موارد دیگر را بهتر تجمیع کند. ناسا وب‌سایت‌های متعددی برای برنامه‌ها و بخش‌های مختلف دارد، اما تجربه جدید شامل محتوای چندین مورد از آنها خواهد بود.

همچنین دارای عملکرد ناوبری و جستجوی یکپارچه برای دسترسی آسان تر به اطلاعات در سراسر وب سایت های ناسا است. می‌توانید همین الان از نسخه بتا تجربه وب ارتقا یافته بازدید کنید، اما توجه داشته باشید که آژانس قصد دارد کتابخانه‌ها و وب‌سایت‌های بیشتری را حتی پس از راه‌اندازی کامل به آن متصل کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا