نرم افزار و اینترنت

انتشار ابزار ویرایش ویدیوی Clipchamp برای کاربران تجاری مایکروسافت 365

در سپتامبر 2021، مایکروسافت شرکت استارت آپی Clipchamp را خریداری کرد. این کسب‌وکار یک ابزار ویرایش ویدیو مبتنی بر فضای ابری را راه‌اندازی کرده بود، که به گونه‌ای طراحی شده تا ویرایش ویدیوهای حرفه‌ای را برای هر کسی آسان کند. از آن زمان، مایکروسافت دسترسی به Clipchamp را به اشتراک شخصی یا خانوادگی Microsoft 365 اضافه کرده است. امروز، این شرکت اعلام کرد که دسترسی خود را به کاربران تجاری مایکروسافت 365 نیز گسترش می دهد.

به طور خاص، ابزار ویرایش ویدیو در دسترس مشتریان Microsoft 365 E3، Microsoft 365 E5، Microsoft 365 Business Standard و Microsoft Business Premium قرار خواهد گرفت. پشتیبانی تا پایان آگوست اضافه خواهد شد. این ویژگی جدید به هیچ برنامه آفیس 365 اضافه نخواهد شد. مایکروسافت با انتشار پست در وبلاگش توضیح داد که چگونه کاربران تجاری Microsoft 365 می توانند از Clipchamp در برنامه های مختلف خود استفاده کنند:

ویدیوهایی را که از Clipchamp اکسپورت می‌کنید، می‌توانند از طریق Microsoft Stream به اشتراک گذاشته شوند، در مایکروسافت تیمز، در ایمیل‌ها با اول لوک و در Microsoft Viva Engage جاسازی و پخش شوند و گردش‌های کاری شما را به‌طور یکپارچه مدرن‌سازی کنند. خواه به اشتراک گذاری ویدیوهای نحوه کار با همکاران خود مستقیماً در فضای ابری از OneDrive باشد یا نمایش نسخه ی نمایشی محصول برای مشتریان با یک ویدیو در پاورپوینت، با بهبود کار خود از طریق ویدیو، در زمان و منابع صرفه جویی کنید.

کاربران می‌توانند به سرعت به ویژگی‌های کشیدن و رها کردن در Clipchamp برای وارد کردن و برش ویدیوها دسترسی داشته باشند. همچنین می‌توان از شر هر گونه شکاف ناخواسته در فیلم خلاص شود. علاوه بر این، ویرایشگر می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا سرعت بخش‌هایی از ویدیو را کاهش داده یا سرعت بخشند، به فیلترها، افکت‌ها و پوشش‌های متن دسترسی داشته باشند و انتقال‌ها را درج کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا