موبایل و تبلت

انتشار آپدیت MagicOS 7.1.0.162 برای سری آنر مجیک 5

آنر اخیراً بروزرسانی سیستم عامل MagicOS هیجان‌انگیزی را با نسخه 7.1.0.162 (C00E128R6P5) برای گوشی‌های محبوب سری مجیک 5 خود منتشر کرده است. بروز رسانی برخی از ویژگی ها و بهینه سازی های قابل توجه را معرفی کرده که تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

یکی از موارد اضافه شده، حالت Mini Window است که به کاربران امکان می دهد به برنامه های خاصی در یک پنجره شناور فشرده دسترسی داشته باشند. این را می توان با کشیدن انگشت از پایین به بالا یا کشیدن دستگیره بالای پنجره شناور به گوشه سمت چپ یا راست بالای صفحه فعال کرد. برای فعال کردن این ویژگی، کاربران می‌توانند به Settings > Accessibility > Smart Multi-Window > Mini Window بروید.

یکی دیگر از پیشرفت‌ها، سوئیچ برای زیبایی ویدیوی WeChat در حین تماس است. اکنون، کاربران به راحتی می توانند با کشیدن نوار اعلان به پایین، جلوه زیبایی را روشن یا خاموش کنند. این به‌روزرسانی همچنین بهبودهایی در جلوه‌های عکاسی دوربین برای سناریوهای خاص و همچنین بهبود جلوه‌های نمایشگر مرکز کنترل در موقعیت‌های خاص به ارمغان می‌آورد. جلوه‌های پخش صوتی برای عملکرد بهتر تقویت شده‌اند، و تجربه کشیدن چند وظیفه‌ای برای ارائه یک تجربه روان‌تر بهینه شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا