تاکنون شایعات و تصاویر مخلتفی از گوشی جدید لنوو فاش شده بود. اما اکنون این شرکت طی رویدادی در چین از پرچمدار جدیدش با نام Lenovo Z6 Pro پرده برداشت. این مدل در واقع دومین گوشی این برند است که به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و تنها ۴ ماه پس از عرضه گوشی لنوو Z5 پرو GT رونمایی شده است.

قدرتمندترین مدل این گوشی با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 ارائه می شود. همچنین نخستین گوشی این شرکت بوده که مجهز به دوربین اصلی چهارگانه است. لنوو Z6 پرو از صفحه نمایش 6.39 امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل استفاده می کند که نسبت ابعاد تصویر آن 19.5 به 9 است. زیر آن هم نسل ششم حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. از دیگر امکانات این نمایشگر می‌توانیم به پشتیبانی از استاندارد HDR 10 اشاره کنیم و در بالای آن یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 قرار دارد.

قدرت پردازشی این دستگاه از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 855 تامین می شود. این تراشه مبتنی بر معماری 7 نانومتری ساخته شده و دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.84 گیگاهرتز است. در کنار این تراشه، 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. این گوشی از سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری ZUI 11 بهره می برد.  انرژی آن از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از شارژ سریع ۲۷ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی، دوربین چهارگانه توجه را جلب می‌کند که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. همچنین در کنار آن‌ها یک سنسور ToF هم تعبیه شده است. دوربین فیلمبرداری فوق العاده‌‌ ۲ مگاپیکسلی لرزشگیر اپتیکال ‌OIS هشت محوره دارد و می‌تواند محتوایی با اندازه‌ی پیکسل ۲.۹ میکرونی فیلمبرداری کند. همین سنسور، توانایی ضبط محتوایی با کیفیت HDR 10 و فیلتر نور آبی، این موبایل را روی کاغذ به بهترین گزینه برای فیلمبرداری حتی در شب بدل می‌کند. این دوربین چهار گانه با یک فلش LED دوگانه و سیستم فوکوس لیزری خودکار همراهی می‌شود.

برای خرید مدل پایه لنوو Z6 پرو که از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، باید مبلغ ۲۸۹۹ یوان (۴۳۱ دلار) بپردازید. قیمت مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت هم ۲۹۹۹ یوان (۴۴۶ دلار) است و خرید گران‌ترین مدل آن که مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است، ۴۹۹۹ یوان (۷۴۴ دلار) هزینه دارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی روانه‌ی بازار می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *