نرم افزار و اینترنت

مشترکین X Blue اکنون می توانند ویدیوها را از وب سایت دانلود کنند

X، شبکه اجتماعی که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، اکنون به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها را از وب‌سایت خود دانلود کنند، البته تا زمانی که چند معیار رعایت شود. ابتدا، سازنده باید صریحاً اجازه دانلود برای محتوایی که پست می‌کند را بدهد. همچنین، امکان ذخیره ویدیوها از وب سایت به طور انحصاری برای کاربران تأیید شده که عمدتاً از افرادی که برای اشتراک آبی پرداخت می کنند در دسترس است.

ایلان ماسک این ویژگی جدید را در حساب کاربری خود اعلام کرده و توضیح داده که یک کاربر تأیید شده می تواند با ضربه زدن روی منوی بیضی (…) در گوشه سمت راست بالای صفحه، محتوا را دانلود کند، زمانی که یک ویدیو در حالت تمام صفحه است. ماسک همچنین گفت که X به زودی دانلود ویدیوها را در موبایل به سادگی با ضربه زدن و نگه داشتن محتوای روی صفحه آسان می کند.

پیش از این، مردم مجبور بودند از وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث استفاده کنند تا بتوانند ویدیوها را ذخیره کنند. البته، کاربرانی که پرداخت نمی‌کنند، اگر بخواهند محتوا را از X دانلود کنند، همچنان باید از آن ابزارها استفاده کنند. این تعجب آور نیست، زیرا این شرکت ویژگی های جدیدی را به طور خاص برای اعضای پولی منتشر می کند در حالی که وب سایت را برای بقیه پایگاه کاربری خود کمتر قابل استفاده می کند.

این شرکت در ماه جولای اعلام کرد که تعداد پیام‌هایی را که کاربران پرداخت نمی‌کنند می‌توانند برای رفع مشکلات هرزنامه ارسال کنند، محدود می‌کند و همچنین قبلاً تعداد پست‌هایی را که کاربران تأیید نشده می‌توانند مشاهده کنند به 600 در روز محدود کرده بود. در همین حال، X به کاربران تایید شده امکان انتشار پست هایی با حداکثر 25000 کاراکتر را داد و به آنها اجازه داد تا ویدئوهایی به مدت سه ساعت ارسال کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا