نرم افزار و اینترنت

OpenAI ویژگی‌های جدید ChatGPT را برای بهبود تجربه کاربر ارائه کرد

OpenAI بروزرسانی های قابل توجهی را برای چت ربات هوش مصنوعی خود، ChatGPT معرفی کرده که هدف آن افزایش تعامل و تجربه کاربر است. این بهبودها در هفته آینده ارائه خواهند شد و شامل ویژگی هایی مانند نمونه های سریع، پاسخ های پیشنهادی و استفاده از GPT-4 به عنوان مدل پیش فرض می شود.

نمونه‌های سریع جدید به کاربران کمک می‌کند تا با ارائه پیشنهادات مفید، و جایگزین صفحه اولیه خالی قبلی، سؤالات خود را بهتر فرموله کنند. پاسخ‌های پیشنهادی به ChatGPT اجازه می‌دهد تا ادامه‌های مرتبط را در مکالمات پیشنهاد کند و کاربران را قادر می‌سازد تا در بحث‌ها عمیق‌تر شوند. این بروزرسانی همچنین به کاربران امکان می‌دهد چندین فایل را آپلود کنند و ChatGPT را قادر می‌سازد تا به طور همزمان چندین فایل را تجزیه و تحلیل و بینش استخراج کند. این قابلیت با نسخه بتا Code Interpreter برای همه کاربران پلاس در دسترس خواهد بود.

کاربران همچنین مدت زمان ورود بهتری را تجربه خواهند کرد، زیرا هوش مصنوعی اکنون آنها را برای دوره های طولانی تری وارد سیستم می کند و نیازی به ورود هر دو هفته یکبار را از بین می برد. علاوه بر این، OpenAI صفحه ورود دوستانه تری را برای بهبود تجربه کاربر معرفی کرده است. برای تسهیل دسترسی سریعتر به توابع ChatGPT، این شرکت میانبرهای صفحه کلید را معرفی کرده است. به عنوان مثال، “Ctrl + Shift + C” بلوک های کد را کپی می کند و “Ctrl + /” لیست کامل میانبرها را نمایش می دهد.

OpenAI همچنین در حال کار بر روی GPT-5 است، یک مدل زبان پیشرفته، همانطور که با فایل های علامت تجاری پیشنهاد شده است. ویژگی های احتمالی شامل کاهش توهم، قابلیت های چند وجهی، بهبود حافظه و پارامترهای بیشتر است. اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی از انتشار آن وجود ندارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا