نرم افزار و اینترنت

گزینه پخش بهبودیافته 1080p یوتیوب برای کاربران پریمیوم در وب منتشر شد

اگر بینندگان برای سرویس اشتراک پریمیوم پلتفرم یوتیوب مبلغی بپردازند، ممکن است گزینه جدیدی را در منوی رزولوشن کشویی یوتیوب در وب مشاهده کنند. به گفته سایت ورج، گزینه پخش 1080p یوتیوب با “بیت‌تریت پیشرفته” اکنون بر روی دسکتاپ در سراسر جهان در دسترس است. این ویژگی در بالای گزینه 1080p معمولی در منو قرار دارد و با کلیک بر روی آن، کاربران در صورتی که در حال حاضر مشترک نیستند، مبلغی را برای Premium بپردازند.

یوتیوب اوایل سال جاری آزمایش 1080p پریمیوم را آغاز کرد و آن را به عنوان “نسخه ای از 1080p که اطلاعات بیشتری در هر پیکسل ارائه داده و منجر به تجربه تماشای با کیفیت بالاتر می شود” توصیف کرد. نرخ بیت بالاتر، که به عنوان اندازه گیری برای مقدار داده های ویدیویی منتقل شده در یک بازه زمانی خاص استفاده می شود، می تواند کیفیت بهتری را بدون نیاز به تماشای با وضوح بالاتر به بینندگان ارائه دهد.

با اینکه، کیفیت 4K برای برخی ویدیوها در دسترس است، اما این بدان معناست که باید یک فایل بزرگ‌تر را پخش کنید که اتصال همه نمی‌تواند از عهده آن برآید و می‌تواند بخش قابل‌توجهی از داده‌های برخی افراد را بگیرد. این سرویس همچنین چند ماه پیش رزولوشن 1080p را در iOS ارائه کرد، اما اکنون افراد بیشتری به آن دسترسی خواهند داشت. یوتیوب اخیراً قیمت اشتراک Premium را از 12 دلار در ماه به 14 دلار و از 120 دلار در سال به 140 دلار افزایش داده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا