فناوری

انویدیا از پلتفرم جدید AI Workbench رونمایی کرد

انویدیا امروز NVIDIA AI Workbench را معرفی کرد، یک جعبه ابزار یکپارچه و با کاربری آسان که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به سرعت مدل های هوش مصنوعی از پیش آموزش دیده را در رایانه یا ورک استیشن ایجاد، آزمایش و سفارشی کنند و سپس آنها را تقریباً در هر دیتاسنتر، سرویس ابری عمومی یا NVIDIA DGX Cloud مقیاس بندی کنند.

AI Workbench پیچیدگی شروع یک پروژه هوش مصنوعی سازمانی را از بین می برد. دسترسی از طریق یک رابط ساده‌شده که روی یک سیستم لوکال اجرا می‌شود، به توسعه‌دهندگان اجازه داده تا مدل‌ها را از مخازن محبوب مانند Hugging Face، GitHub و NVIDIA NGC با استفاده از داده‌های سفارشی، سفارشی کنند. سپس مدل ها را می توان به راحتی در چندین پلتفرم به اشتراک گذاشت.

عصر جدیدی برای توسعه دهندگان هوش مصنوعی

در حالی که صدها هزار مدل از قبل آموزش دیده در حال حاضر در دسترس هستند، سفارشی کردن آنها با بسیاری از ابزارهای منبع باز می تواند نیازمند جستجو از طریق چندین مخزن آنلاین برای چارچوب، ابزارها و ظروف مناسب و به کارگیری مهارت های مناسب برای سفارشی کردن یک مدل برای یک مورد خاص باشد.

با NVIDIA AI Workbench، توسعه‌دهندگان می‌توانند هوش مصنوعی تولیدی را تنها با چند کلیک سفارشی کرده و اجرا کنند. این مورد به آنها اجازه می‌دهد تا تمام مدل‌ها، فریمورک ها، کیت‌های توسعه نرم‌افزار و کتابخانه‌های لازم را در سطح سازمانی از مخازن منبع باز و پلتفرم هوش مصنوعی انویدیا در یک جعبه ابزار توسعه‌دهنده واحد جمع کنند.

ارائه دهندگان پیشرو زیرساخت هوش مصنوعی از جمله دل، اچ پی، لنوو، Lambda و سوپر ماکرو از AI Workbench به دلیل توانایی آن در تقویت آخرین نسل ورک استیشن های دسکتاپی با قابلیت چند گرافیک، ورک استیشن های موبایلی پیشرفته و ورک استیشن های مجازی استقبال می‌کنند.

توسعه دهندگانی که دارای رایانه یا ورک استیشن NVIDIA RTX مبتنی بر ویندوز یا لینوکس هستند، همچنین می‌توانند پروژه‌های هوش مصنوعی درجه یک سازمانی را در سیستم‌های RTX لوکال خود آغاز، آزمایش و تنظیم دقیق کنند و به راحتی به مراکز داده و منابع رایانش ابری دسترسی داشته باشند تا در صورت نیاز سنجش شوند.

نسخه NVIDIA AI Enterprise 4.0 استقرار هوش مصنوعی را ارتقا می دهد

برای تسریع در پذیرش هوش مصنوعی مولد، انویدیا آخرین نسخه پلتفرم نرم افزار سازمانی خود، NVIDIA AI Enterprise 4.0 را معرفی کرد. این نسخه ابزارهای مورد نیاز برای پذیرش هوش مصنوعی مولد را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد، در حالی که امنیت و ثبات API مورد نیاز برای استقرار تولید قابل اعتماد را نیز فراهم می کند.

نرم افزارها و ابزارهای جدید پشتیبانی شده در NVIDIA AI Enterprise که به ساده سازی استقرار هوش مصنوعی مولد کمک می کنند عبارتند از:

  • NVIDIA NeMo، یک فریمورک بومی ابری برای ساخت، سفارشی‌سازی و استقرار مدل‌های زبان بزرگ. با این، NVIDIA AI Enterprise پشتیبانی سرتاسری را برای ایجاد و سفارشی‌سازی برنامه‌های LLM فراهم می‌کند.
  • NVIDIA Triton Management Service، که به خودکارسازی و بهینه سازی استقرار تولید کمک می کند. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به‌طور خودکار چندین نمونه NVIDIA Triton Inference Server را در Kubernetes با هماهنگ‌سازی مدل برای عملکرد کارآمد هوش مصنوعی مقیاس‌پذیر مستقر کنند.
  • نرم افزار مدیریت خوشه NVIDIA Base Command Manager Essentials که به شرکت ها کمک می کند تا عملکرد و استفاده از سرورهای هوش مصنوعی را در مراکز داده، محیط های چند ابری و ترکیبی ابری به حداکثر برسانند.

نرم‌افزار NVIDIA AI Enterprise – که به کاربران امکان می‌دهد راه‌حل‌های مجهز به هوش مصنوعی انویدیا را در فضای ابری، مرکز داده و لبه بسازند و اجرا کنند – دارای تاییدیه اجرا بر روی سیستم‌های دارای گواهی NVIDIA-Certified، سیستم‌های NVIDIA DGX، همه پلتفرم‌های ابری اصلی و ورک استیشن های NVIDIA RTX جدید اعلام‌شده است. AI Workbench به زودی با دسترسی اولیه عرضه می شود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا