برای اولین بار از سه ماهه دوم سال 2017 سامسونگ موفق شد در طول یک چهارم سال بیشتر از اپل تلفن‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کند. در بین ماه‌های جولای تا سپتامبر گذشته، سهم سامسونگ از بازار کشور آمریکا 33.7 درصد بود که افزایش 6.7 درصدی را در‌مقایسه ‌با بازه‌ زمانی مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

این رکورد سامسونگ به دلیل تقاضای زیاد برای مدل‌های میان رده آن و همچنین ردیف برتر تلفن‌ها، از جمله سری گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فولد 2، افزایش یافته است. اپل با 30.2 درصد سهم به مقام دوم سقوط کرد. تیم تحقیق در Strategy Analytics اظهار داشتند که تأخیر در عرضه سری آیفون 12 باعث شد که اپل فروش سنتی که در نسل‌های قبلی ارائه می‌داد را نداشته باشد (معمولاً آیفون‌های جدید در سپتامبر، دقیقاً در پایان سه ماهه عرضه می‌شوند).

اطلاعات جهانی به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در سه‌ماهه‌ سوم عرضه‌کننده‌ی برتر بوده و 21.9 درصد از سهم تولید گوشی را ازآن خود کرده است. ناگفته نماند ال‌جی 14.7 درصد، هواوی 14.1 درصد، شیائومی 11.9 درصد و اپل 11.9 درصد از بازار تولید گوشی را دراختیار دارند. حالا باید ببینیم که در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2020 چه اتفاقی رخ می‌دهد. در این سه‌ماهه، اپل آیفون‌های جدید را راهی بازار می‌کند و انتظار می‌رود که فروش رضایت‌بخشی نیز تجربه کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *