موبایل و تبلت

گوشی Infinix Note 6 با قلم X Pen stylus و دوربین سه گانه معرفی شد

شرکت هنگ کنگی کمتر شناخته شده Infinix Mobile به تازگی از یک گوشی جدید تحت عنوان Infinix Note 6 با قلم X Pen stylus و دوربین سه گانه رونمایی کرد. گوشی اینفینکس نوت 6 به پردازنده هلیو P35 مدیاتک با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی مجهز شده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری XOS 5.0 درون جعبه عرضه می شود.

در پنل جلوی، صفحه نمایش 6.01 اینچی امولد همیشه روشن با کیفیت فول اچ‌دی پلاس و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. در پشت گوشی هم شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه هستیم که شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، حسگر اولترا واید 8 مگاپیکسلی و حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود، ضمن اینکه سنسور اثر انگشت وسط قاب زیر دوربین اصلی قرار گرفته است.

این گوشی همچنین دارای قلم استایلوس X Pen است که به لطف قابلیت های هوش مصنوعی، می توان به خلق طرح و یا یادداشت روی گوشی پرداخت. همچنین با استفاده این قلم و ویژگی AR Measure می توانید در دنیای واقعی اشیا مختلف را اندازه گیری کنید. در نهایت برای تامین انرژی دستگاه از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پورت میکرو یواس‌بی استفاده شده است. گفتنی است که این گوشی قرار است با قیمت 200 دلار در رنگ های مشکی، قهوه ای و آبی راهی بازار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا