نرم افزار و اینترنت

مدیرعامل X Corp: بزودی تماس های ویدیویی به این پلتفرم می آید

لیندا یاکارینو، مدیرعامل X Corp امروز اعلام کرد که تماس ویدیویی به عنوان یک ویژگی جدید به پلتفرم رسانه های اجتماعی اضافه می شود. یاکارینو در مصاحبه ای گفت که کاربران به زودی می توانند بدون به اشتراک گذاشتن شماره تلفن خود با دیگران در این پلتفرم، تماس های ویدیویی برقرار کنند.

در ماه جولای، گزارش شده بود که توییتر (اکنون X) ممکن است پشتیبانی از تماس‌های ویدیویی و صوتی را اضافه کند. و این اعلامیه پس از آن منتشر شد که آندریا کانوی، طراح X، دیروز در توییتی درباره ویژگی جدید اشاره کرد و گفت که “به تازگی با کسی در X تماس گرفته است.” افزودن تماس‌های ویدیویی بخشی از دیدگاه مالک X، ایلان ماسک برای تبدیل این پلتفرم به یک “اپلیکیشن چندمنظوره” است که در آن کاربران می‌توانند از طریق پست‌ها، تماشای ویدیوها، مشترک شدن برای سازندگان، ارسال پرداخت‌ها و موارد دیگر به یکدیگر متصل شوند.

لیندا یاکارینو که در ماه ژوئن پس از ترک NBCUniversal به X Corp پیوست، گفت که نقش او بر اجرای عملیات شرکت متمرکز است در حالی که ماسک طراحی محصول و فناوری را رهبری می کند. او اظهار داشت که ماسک بر طراحی محصول تمرکز می کند، تیمی از مهندسان فوق العاده را رهبری کرده و بر فناوری جدید تمرکز می کند. مدیر عامل شرکت یاکارینو گفت که او با درک هدف ایلان ماسک برای تبدیل این پلتفرم به یک “اپلیکیشن همه کاره” به X Corp پیوست. او معتقد است که ویژگی تماس ویدیویی که امروز اعلام شد X را یک قدم به آن چشم انداز نزدیکتر می کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا