اسنپ چت My AI یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به بسیاری از سوالات داخل اسنپ چت پاسخ می دهد. این چت ربات توسط ChatGPT ارائه می‌شود و می‌توانید از آن سؤالات مختلفی مانند توصیه‌های مکان، چیزهای بی‌اهمیت و موارد دیگر بپرسید. اگر هنوز این ربات چت را در اپلیکیشن خود ندارید، اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه آن را به اسنپ چت در گوشی آیفون یا اندروید خود اضافه کنید.

یافتن My AI در حساب اسنپ چت

اسنپ چت My AI ویژگی نیست که بخواهید به صورت دستی به اپلیکیشن خود اضافه کنید. ممکن است قبلاً در اپلیکیشن شما باشد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط به آن دسترسی داشته باشید. اگر مطمئن نیستید کجا آن را پیدا کنید، مراحل زیر به شما کمک می کند. ابتدا اپلیکیشن اسنپ چت را روی گوشی خود راه اندازی کنید. در نوار پایین برنامه، روی “Chat” (یک نماد حباب گفتار) ضربه بزنید.

در صفحه “چت” که باز می‌شود، مخاطبی را می‌بینید که می‌گوید My AI. این چت ربات هوش مصنوعی اسنپ چت است. روی آن ضربه بزنید تا با آن مکالمه داشته باشید.

اکنون در حال چت کردن با My AI هستید. برای پرسیدن سوال از چت ربات، روی کادر “Send a Chat” ضربه بزنید، سوال خود را تایپ کنید و Enter را فشار دهید. چت ربات مجهز به هوش مصنوعی بر اساس داده هایی که به آن داده شده به سؤال شما پاسخ می دهد. می توانید از چت بات برای دریافت پاسخ به سوالات مختلف استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از آن برای دریافت پیشنهادات هدیه، ایده‌های دستور پخت و موارد دیگر استفاده کنید. از آنجایی که از ChatGPT پشتیبانی می کند، می توانید بسیاری از کارها را با آن انجام دهید.

اگر My AI را در حساب اسنپ چت خود نبینید چه کار کرد؟

اگر به صفحه چت خود در اسنپ چت دسترسی دارید اما چت ربات هوش مصنوعی My AI را نمی بینید، ممکن است اپلیکیشن آن را به صفحه اصلی چت شما اضافه نکرده باشد یا ممکن است دلیل دیگری وجود داشته باشد. ما چند راه را به شما نشان خواهیم داد تا ربات چت را به برنامه اسنپ چت خود وارد کنید.

  • My AI را به صفحه چت خود اضافه کنید: اگر My AI را در صفحه چت خود پیدا نکردید، چت ربات را به صورت دستی پیدا کرده و به آن صفحه اضافه کنید. برای انجام این کار، در صفحه «Chat» اسنپ چت، روی نماد جستجو در بالا ضربه بزنید. در صفحه زیر، “My AI” را جستجو کنید و آن را در نتایج جستجو انتخاب کنید. اکنون به My AI دسترسی دارید.
  • اپلیکیشن اسنپ چت خود را به روز کنید: اگر نمی توانید My AI را با جستجو پیدا کنید، ممکن است از نسخه قدیمی برنامه اسنپ چت در تلفن خود استفاده کنید. در این صورت، نسخه اپلیکیشن خود را در گوشی آیفون یا اندروید خود به روز کنید تا مشکل شما حل شود.
  • ممکن است My AI در منطقه شما در دسترس نباشد: اگر به‌روزرسانی برنامه باعث نشد که My AI در برنامه شما در دسترس باشد، اسنپ چت ممکن است هنوز چت بات را در منطقه شما راه‌اندازی نکرده باشد.
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *