نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت ماشین‌های مجازی رایگان ویندوز 11 را با آپدیت آگوست 2023 منتشر کرد

مایکروسافت به‌روزرسانی آگوست 2023 را برای محیط توسعه ویندوز (WDE) منتشر کرده و مجموعه رایگان ماشین‌های مجازی مبتنی بر ویندوز 11 که در پیکربندی‌های مختلف موجود است. نسخه 2308 اکنون برای دانلود از وب سایت رسمی در چهار فرمت برای نرم افزارهای مختلف مجازی سازی در دسترس است و بر اساس بیلد 22621.2134 ویندوز 11، آخرین به روز رسانی تجمعی منتشر شده در اوایل این ماه، ساخته شده است.

WDE علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد به‌مدت 90 روز از Windows 11 Enterprise به‌طور رایگان استفاده کنید، همه چیزهایی را که ممکن است برای شروع ساختن برنامه‌ها برای ویندوز 11 نیاز داشته باشد، دارد:

  • Visual Studio 2022 Community Edition با UWP، دسکتاپ دات نت، Azure و Windows App SDK برای بارهای کاری سی شارپ فعال است.
  • Windows Subsystem for Linux 2 با نصب اوبونتو فعال شد.
  • Windows Terminal نصب شده است.
  • حالت Developer فعال است (هنوز هیچ نشانه‌ای از برنامه Dev Home وجود ندارد).

شما می توانید Windows Development Environment را با استفاده از VMware (Workstation Player و Workstation Pro)، VirtualBox، Parallels یا Hyper-V دانلود و اجرا کنید. ماشین مجازی به مدت 90 روز به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و پس از آن با کارهای معمولی که یک نسخه غیرفعال ویندوز انجام می دهد، شروع به آزار و اذیت شما خواهد کرد. با این حال، مایکروسافت تاکید می کند که نمی توانید یک کپی از WDE را فعال کنید زیرا فقط ارزیابی است.

برای دریافت کپی از Windows Development Environment، به وب سایت رسمی بروید و فرمت مورد نیاز خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که دانلود WDE به حداقل 70 گیگابایت فضای خالی و 8 گیگابایت رم نیاز دارد. همچنین، مطمئن شوید که رایانه شما از مجازی سازی پشتیبانی می کند و این فناوری در بخش ویژگی های اختیاری فعال است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا