نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت پشتیبانی بومی Speedtest را به بینگ اضافه کرد

در سال 2016، مایکروسافت بی سر و صدا ویژگی جدیدی را به موتور جستجوی بینگ خود اضافه کرد که به کاربران اجازه می دهد تا سرعت اتصال اینترنت خود را فقط با تایپ “speedtest” در کادر جستجو آزمایش کنند. سپس ویجتی ظاهر شده که وقتی فعال می‌شود، اطلاعاتی در مورد سرعت دانلود و آپلود ISP فعلی آنها به همراه میزان تأخیر آن اتصال ارائه می‌دهد.

مایکروسافت اکنون آزمایش سرعت اینترنت داخلی خود را برای کاربران بینگ حذف کرده است و اکنون ویجت تست سرعت را بر اساس سرویس محبوب Speedtest.net که توسط Ookla اجرا می شود قرار داده است. مانند تست سرعت خود مایکروسافت، بازدیدکنندگان وب‌سایت Bing فقط باید “speedtest” یا “speed test” را تایپ کنند تا ویجت مبتنی بر Ookla را در صفحه نمایش دهند. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه “Start” در صفحه کلیک کنید. سپس تست سرعت Ookla آغاز خواهد شد.

مانند ویجت مایکروسافت، ویجت جدید Ookla Speedtest.net بینگ سرعت دانلود و آپلود فعلی شما را همراه با تاخیر شما به شما نشان می دهد. اگر می‌خواهید خواندن دقیق‌تری از سرعت ISP خود داشته باشید، می‌توانید هر چند بار که دوست دارید، تست را تکرار کنید. اگر احساس می کنید سرعت شما به اندازه تبلیغ ISP شما نیست، باید مفید باشد.

Ookla اولین بار ارائه سرویس Speedtest.net خود را در سال 2006 آغاز کرد. وب سایت این شرکت می گوید که روزانه بیش از 18 میلیون تست منحصر به فرد توسط کاربران راه اندازی می شود و از زمان راه اندازی در کل بیش از 51 میلیارد تست در سراسر جهان ایجاد کرده است. همچنین بیش از 16000 سرور در سراسر جهان برای انجام همه این تست ها کار می کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا