نرم افزار و اینترنت

انتشار Parallels Desktop 19 با پشتیبانی از تاچ آی دی و موارد دیگر

Alludo امروز Parallels Desktop for Mac 19 منتشر کرده و پیشرفت‌های بیشتری را به یک محصول مورد احترام اضافه می‌کند. در واقع، Parallels تنها راه شناخته شده برای اجرای ویندوز 11 روی Arm در لپ تاپ بدون پردازنده کوالکام است. البته این یک راه حل مجازی سازی است، زیرا اپل دیگر Boot Camp را ارائه نمی دهد.

برای شروع، می توانید از Touch ID برای ورود به ماشین های مجازی ویندوز 11 خود استفاده کنید. این پشتیبانی کامل از Windows Hello نیست، بنابراین در سراسر سیستم در دسترس نخواهد بود، اما می‌توانید از آن برای موارد خاصی استفاده کنید. Alludo همچنین به لطف OpenGL 4.1 بهبودهای عملکردی بزرگی را نوید می دهد.

احتمالاً چاپ چیزی نیست که زیاد به آن فکر کنید، اما macOS Sonoma می‌خواست مشکلی را برای شما ایجاد کند که حتی نمی‌دانستید دارید. قرار است PostScript را غیرفعال کند، به این معنی که Parallels 19 باید Internet Printing Protocol را فعال کند. چاپ نه تنها به کار خود ادامه می دهد، بلکه بهتر کار می کند و به شما امکان می دهد ببینید چاپگر شما واقعاً چه گزینه هایی دارد.

با این حال، Parallels Desktop 19 فقط با بهبودهایی برای کاربران ویندوز همراه نیست. راه های بیشتری برای نصب macOS Sonoma VM نیز وجود دارد که این نرم افزار قادر به تشخیص تصاویر محلی است. همچنین از ژست‌های ترک پد داخلی نیز پشتیبانی می‌کند. در اینجا یک مورد جدید وجود دارد: رزولوشن در ماشین های مجازی مک شما در نهایت می تواند تنظیم شود اگر اندازه پنجره را تغییر دهید.

برای کسانی که از ماشین‌های مجازی لینوکس استفاده می‌کنند، Parallels Desktop 19 از جدیدترین توزیع‌های Ubuntu، Fedora، Debian و CentOS پشتیبانی می‌کند، اما علاوه بر این، با پشتیبانی Rosetta نیز همراه است. در واقع می‌توانید ماشین‌های مجازی اوبونتو مبتنی بر Arm را اجرا کنید که می‌توانند شبیه‌سازی x86_64 را از طریق لایه ترجمه اپل اجرا کنند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا