کنسول و بازی

بازی Little Nightmares III معرفی شد

ناشر بندای نامکو و استودیو بازی‌سازی سوپرمسیو گیمز از بازی Little Nightmares 3 به طور رسمی رونمایی کردند. این بازی برای اولین بار همکاری دو نفره را به این سری می آورد. Little Nightmares III در سال 2024 برای کامپیوتر، سوییچ، پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S عرضه می‌شود.

Little Nightmares III شبیه رویاها به نظر می رسد، اگر شما یک شیطان ترسناک پیچیده هستید. تریلر رونمایی بازی دو شخصیت کوچک و عروسک‌مانند به نام‌های Low و Alone را به نمایش می‌گذارد که در یک دنیای بزرگ پر از وحشت حرکت می‌کنند – حداقل در این ویدیوی اولیه، به نوعی شبیه نسخه تاریک بازی It Takes Two است. بازیکنان باید از کنار موجودات شرور و هیولاهای قاتل عبور کنند و در نهایت راه خود را از The Nowhere خارج کنند.

ناشر Bandai Namco چگونگی بازی جدید را در بلاگ پلی‌استیشن توصیف می‌کند: “Low و Alone هر کدام به آیتم‌های نمادین خود مجهز هستند که به شما امکان می‌دهند پازل‌های مختلف را حل کنید و از خود در برابر چالش‌های جدید و خطرناکی که در انتظار شما هستند دفاع کنید”. شما می‌توانید با استفاده از تیر و کمان Low و آچار Alone’s با جهان تعامل داشته باشید، اما برای زنده ماندن از سفر خود در سراسر مارپیچ به هوش، سرسختی و خلاقیت خود نیز نیاز دارید. این بازی فقط به صورت Co-op نیست – یک حالت تک نفره نیز دارد که با یک همراه هوش مصنوعی کامل می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا