کنسول و بازی

عرضه کنسول دستی Ayaneo Pocket S با تراشه اسنپدراگون G3x نسل 2

Ayaneo کنسول بازی دستی Pocket S خود را معرفی کرد. Pocket S اولین دستگاهی خواهد بود که از چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون G3x نسل 2 استفاده می کند که کوالکام نیز در رویداد گیمزکام 2023 از آن رونمایی کرد.

اسنپدراگون G3x نسل 2 جانشین تراشه G1x نسل 1 است. کوالکام ادعا می کند که 30 درصد عملکرد پردازشی را افزایش می دهد و قدرت گرافیک را 2 برابر در مقایسه با نسل قبلی بهبود می بخشد. این باعث می شود Pocket S یک چشم انداز هیجان انگیز برای عملکرد آن در بازی های اندروید باشد. از نظر طراحی، Pocket S دارای بدنه ای باریک و بدون حاشیه با چیدمان ارگونومیک با چوب های آنالوگ و پد D است. در رنگ های سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

Ayaneo بیان می‌کند که Pocket S از “قابلیت‌های خنک‌کننده قوی” همتراز با گوشی‌های دستی x86 مانند Steam Deck خواهد بود. این به اسنپدراگون G3x نسل 2 اجازه می دهد تا عملکرد بالایی را برای جلسات طولانی مدت بازی بدون فشار حرارتی حفظ کند. این شرکت همچنین برنامه‌های خود را برای ارائه چندین نوع از جمله یک مدل سبک وزن بهینه‌شده برای بازی‌های دستی، یک مدل با عمر باتری طولانی‌تر و یک مدل با عملکرد بالا اعلام کرد. قیمت و سایر جزئیات هنوز اعلام نشده، اما Ayaneo انتظار دارد Pocket S را در دسامبر 2023 عرضه کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا