گجت و پوشیدنی

اوپو واچ 4 پرو و واچ SE معرفی شدند

اوپو امروز از یک تاشو جدید به همراه چند ساعت – یکی با مجموعه حسگرهای پیشرفته و دیگری مدل مقرون به صرفه رونمایی کرد. ما قبلاً Find N3 Flip را پوشش داده‌ایم، اکنون بیایید نگاهی به ساعت‌ها بیندازیم.

اوپو واچ 4 پرو

اوپو واچ 4 پرو طراحی مشابه 3 پرو دارد اما در داخل و خارج ارتقا یافته است. با شروع از بیرون، بدنه ساعت اکنون به جای آلومینیوم از فولاد ضد زنگ ساخته شده، که باید آن را کمی بادوام تر کند و کمی سنگین تر باشد (52.3 گرم در مقابل 37.5 گرم). به فولاد یک روکش برس داده شده تا با تاج در تضاد باشد. همچنین قسمت زیرین آن از سرامیک ساخته شده که هم بادوام است و هم از هرگونه مشکل پوستی جلوگیری می کند.

نمایشگر همچنان در یک قوس ملایم خمیده است که یک پنل 1.91 اینچی LTPO AMOLED مانند قبل با همان وضوح 378 در 396 پیکسل (326ppi) دارد. دو نسخه از واچ 4 پرو وجود دارد: Polar Night Black که بدنه مشکی و نوار لاستیکی فلوئورو دارد و Dawn Brown با رنگ شامپاین روی بدنه و بند چرمی قهوه‌ای همراه می شود.

این ساعت مجهز به مجموعه حسگر پیشرفته ای است که می تواند با ردیابی 7 علامت حیاتی کلیدی، یک معاینه 60 ثانیه ای به شما بدهد. اجزای اصلی شامل ECG، ضربان قلب، سن عروق خونی، خواب و استرس است. می تواند مواردی مانند کشش رگ های خونی، فیبریلاسیون شریانی، خروپف و موارد دیگر را اندازه گیری کند. جالب اینجاست که این مدل شامل پایش قند خون به صورت لحظه ای است و در صورت تغییر غیرعادی مقادیر، زنگ خطر را به صدا در می آورد. این ساعت همچنین دارای سنسور دمای پوست است (دقت تا 0.1 درجه سانتیگراد).

این ساعت مانند مدل قبلی خود از چیپست اسنپدراگون W5 پلاس بهره می برد و تراشه BES 2700 برای عملکرد کم مصرف دارد. امسال اوپو رم را دو برابر کرد و به 2 گیگابایت رسانده و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت باقی مانده است. این ساعت با باتری 570 میلی آمپر ساعتی کار می کند (کمی بزرگتر از سال گذشته) و تا 5 روز در حالت ساعت هوشمند کامل، تا 2.5 روز با استفاده زیاد دوام می آورد.

حالت Light می تواند تا چند هفته ادامه یابد و شارژ سریع در دسترس است، بنابراین 10 دقیقه برای شما کافی است تا کل روز شما را دوام بیاورد (شارژ کامل بیش از یک ساعت طول می کشد). این ساعت دارای سیم کارت الکترونیکی است، بنابراین از اتصال 4G در حال حرکت برخوردار است. NFC نیز وجود دارد، اگرچه در حال حاضر عملکردهای آن مختص چین است. همچنین Wi-Fi و بلوتوث 5.0 در دسترس هستند. برای ردیابی ورزش، ماهواره های موقعیت یاب اصلی پشتیبانی می شوند و بدنه ساعت دارای 5ATM مقاومت در برابر آب است، بنابراین می توانید آن را در استخر ببرید.

نسخه Polar Night Black این ساعت 2300 یوان (315 دلار / 290 یورو / 26000 روپیه) قیمت داشته، در حالیکه مدل Dawn Brawn با دو بند به قیمت 345 دلار عرضه می شود.

اوپو واچ SE

در حالی که Pro پیشرفته و به نوعی گران است، Oppo Watch SE یک جایگزین مقرون به صرفه برای کسانی است که نیازی به سنسورهای لبه برش ندارند یا بدنه فولادی ضد زنگ. SE از مواد کامپوزیت ساخته شده و دارای صفحه نمایش تخت 1.75 اینچی AMOLED (372 در 430 پیکسل، 326ppi) است. همچنین مجهز به تراشه اسنپدراگون ور 4100 بوده و با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ترکیب می شود. این ساعت با وزن 31 گرمی بسیار سبک بوده، اما با باتری بزرگ 400 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود.

اگرچه SE یک مدل حرفه ای نیست، اما دارای سیم کارت الکترونیکی برای اتصال در حال حرکت بدون تلفن، به علاوه موقعیت یابی با صور فلکی اصلی ماهواره است. NFC نیز برای پرداخت های موبایلی، دسترسی به حمل و نقل عمومی و غیره در دسترس است. اتصالات اضافی شامل Wi-Fi و بلوتوث 5.0 است.

به علاوه فاقد حسگرهای پیشرفته تر است، اما همچنان ضربان قلب شما را 24 ساعته نظارت می کند و می تواند به شما در مورد ریتم نامنظم قلب هشدار دهد. با نظارت بر سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب شما را نیز ارزیابی می کند. Oppo Watch SE هم اکنون در چین با قیمت پایه 1000 یوان (140 دلار / 125 یورو / 11500 روپیه) در دسترس است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا