ایسوس مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG259QNS خود را معرفی کرده که شامل مشخصات قابل توجهی برای گیمرهای eSports مانند پنل 380 هرتزی است. مجموعه ROG توسط ایسوس به دلیل آنچه که در مورد عملکرد، زیبایی و ویژگی های کاربر محور ارائه می دهد، بسیار محبوب است.

ROG STRIX XG259QNS جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا هدف آن “گیمرهای هاردکور” است که می‌خواهند با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند، عملکرد خود را در بازی به حداکثر برسانند. XG259QNS دارای یک پنل 24.5 اینچی “Fast IPS” با حداکثر وضوح 1920 در 1080 پیکسل است. در حالی که برخی ممکن است در مورد انتخاب 1080p استدلال کنند، مهم است که توجه داشته باشید که این مانیتور صرفاً برای اهداف بازی است و ویژگی‌های داخلی این گفته را توجیه می‌کنند.

XG259QNS با نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده “380 هرتز” ارائه شده که باعث می‌شود تصاویر سریع، روان و به راحتی قابل توجه باشند. علاوه بر این، مانیتور همچنین دارای زمان پاسخ 0.3 میلی ثانیه است، از این رو، این ترکیب برای استفاده حداکثری از مانیتور شما مناسب است. از دیگر مشخصات پنل می توان به پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400 و 110 درصد وسعت رنگ sRGB و نسبت کنتراست 1000:1 اشاره کرد. این کاملاً شبیه چیزی است که در سایر مانیتورهای بازی گرا دیده ایم، اما ROG STRIX XG259QNS در ارائه بهترین ها به مصرف کنندگان خود برجسته است.

این مانیتور دارای چندین ویژگی دیگر نیز برای بهبود تجربه بازی است، که مهمترین آنها گنجاندن فناوری AMD FreeSync Premium می باشد که به کاهش تاثیر پارگی صفحه کمک می کند. علاوه بر این، این مانیتور همچنین فناوری ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB SYNC) داشته که “شبح و پارگی را برای تصاویر واضح بازی با نرخ فریم بالا از بین می برد.” با استفاده از ویژگی های ذکر شده، می توان بدون نگرانی از هیچ چیز، یک تجربه بازی درجه یک را انتظار داشت. بخش پورت ها، این مانیتور شامل یک DisplayPort 1.4، دو HDMI 2.0، دو USB 3.2 Gen 1 Type-A هاب و همچنین جک هدفون می شود. ایسوس هنوز قیمت یا تاریخ عرضه این مانیتور خاص را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *