موبایل و تبلت

معرفی گوشی های جدید TCL مجهز به نمایشگر NXTPAPER

هنگامی که TCL برای اولین بار NXTPAPER را معرفی کرد، گفت کهاین پنل برای تبلت ها و کتابخوان های الکترونیکی طراحی شده است (نه گوشی های هوشمند). اکنون می توانید این نظر را نادیده بگیرید، زیرا این شرکت به تازگی اولین گوشی هوشمند خود را با استفاده از همین فناوری صفحه نمایش رونمایی کرده است. مدل‌های TCL 40 NXTPAPER دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که نوید “آرامش چشم پیشرو در صنعت” با مشخصات متوسط تا پایین را می‌دهند.

TCL فناوری NXTPAPER را به عنوان “ترکیبی از صفحه نمایش و کاغذ” توصیف کرده و خاطرنشان کرده که 25 درصد کنتراست بیشتری نسبت به نمایشگرهای E Ink معمولی ارائه می دهد، در حالی که 65 درصد مصرف انرژی بیشتری دارد. آخرین نسخه آن تا 500 نیت روشنایی ارائه می دهد و ظاهراً از سطوح کاهش نور آبی تأیید شده توسط TÜV فراتر می رود. TCL می‌گوید این فناوری می‌تواند در عین حفظ دقت رنگ و جلوگیری از زرد شدن صفحه به محافظت از سلامت چشم شما کمک کند. دمای رنگ صفحه نمایش نیز به طور خودکار بر اساس زمان و محیط تنظیم می شود.

با وجود نام مشترک، TCL 40 NXTPAPER و TCL 40 NXTPAPER 5G طراحی و مشخصات متفاوتی دارند. اولی با صفحه نمایش 6.78 اینچی فول اچ دی پلاس NXTPAPER و دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی به همراه دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی ارائه می شود. همچنین مجهز به پردازنده متوسط مدیاتک هلیو G88، با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. قیمت این دستگاه 215 دلار تعیین شده است.

TCL 40 NXTPAPER 5G، همانطور که از نامش پیداست، اتصال 5G را ارائه می دهد، اما سایر مشخصات به طرز عجیبی کاهش یافته است. این گوشی صفحه نمایش کوچکتر 6.5 اینچی اچ دی پلاس (720 در 1612) از نوع ناچ با دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 50 مگاپیکسلی دارد. همچنین از پردازنده MT6833v مدیاتک (چون رادیوهای 5G دارد) استفاده می کند و 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (همچنین قابل ارتقا) ارائه می دهد. در ماه اکتبر در اروپا به قیمت 249 یورو (269 دلار) به فروش می رسد.

جدا از مشخصات، صفحه نمایش NXTPAPER ویژگی متمایز کننده این گوشی های هوشمند است. هر کدام 5000 میلی آمپر ساعتی دارند و با توجه به ادعای مصرف انرژی، باید برای مدت طولانی با شارژ کار کنند. با این حال، باید دید که آیا صفحه نمایش یک گوشی هوشمند را تجربه می کند یا خیر.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا