گوناگون

با اسکلت بیرونی رباتیک +Apogee، بلند کردن افراد مسن و ناتوان آسان می شود

German Bionic، استارت‌آپ اسکلت روباتی که پشت لباس سبک وزن Apogee قرار دارد، به تازگی Apogee+ را معرفی کرد؛ یک بروزرسانی سخت‌افزاری که برای خدمات رسانی به کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است. اسکلت رباتی نیرومند به پرستاران و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا دسترسی بیشتری به بیماران، به ویژه افراد مسن و ناتوان داشته باشند. این شرکت امیدوار است که “سطوح شدید استرس تحمل شده” توسط این متخصصان پزشکی را کاهش دهد.

برای این منظور، Apogee+ به عنوان یک “دستیار لیفت شخصی” طراحی شده که در هنگام راه رفتن، بلند کردن و مرتب کردن بیماران برای درمان ها و اقدامات بهداشتی مانند دوش گرفتن، کمک فعال ارائه می دهد. این لباس ربات تقریباً 70 پوند در هر بالابر کمر را تسکین می‌دهد و شامل دستگیره‌های یکپارچه برای گرفتن ثابت نگه داشتن وسایل و برای تغییر موقعیت بیماران است.

Apogee+ درست مانند اسکلت بیرونی خواهر و برادر خود، کوچک و سبک وزن است، بنابراین افراد مختلف می‌توانند آن را در محیط‌های مختلف بپوشند. همچنین ضد آب است، که باید هنگام حمام کردن بیماران کمک کند، و ضد گرد و غبار، که باید به هنگام کار در مراکز پزشکی فرسوده مستقیماً از رمان استیون کینگ کمک کند.

اکثر محصولات German Bionic، مانند Cray X قدرتمند، برای محیط‌های صنعتی طراحی شده‌اند، اما Apogee+ برای کلینیک‌های بهداشتی ساخته شده است، بنابراین دارای یک فرم نرم‌تر با رنگ‌های روشن “مناسب برای بیمار” است. بدنه بیرونی کت و شلوار برای یک فرآیند ضدعفونی آسان طراحی شده، بنابراین میکروب ها و باکتری ها جمع نمی شوند. این بدیهی است که در محیط های مراقبت های بهداشتی کاملا ضروری است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا